12:38
חוסר חיי מין

בוצעו באופן קבוע איסוף מידע וניתוח נתונים סטטיסטיים הראו כי רק 45% מהנשים במדינות מפותחות חיות חיי מין רגילים. אבל 25% יש מחסור ארוך של חיי מין. 30% הנותרים יש קשרים מיניים מעת לעת, בעיקר עם שותפים שונים.

התוכן של המאמר

1 פגיעה בהתנזרות לבריאות הנשים 2 היבטים פסיכולוגיים של התנזרות ארוכה

מה מחובר על ידי חוסר מין כזה? החיים בחברה מפותחת מתרחשים בקצב מטורף כאשר אנשים פשוט אין זמן לפגוש, להתאהב ולעשות אהבה. אפילו יישומים מודרניים שנוצרו עבור היכרויות מהיר יחסי מין ללא התחייבות לא נשמרו. אנשים מותשים מאוד ויש להם לא משנה לפני סקס.

פוגעים התנזרות לנשים

רופאים בכל רחבי העולם נוטים לציין את העובדה כי חוסר ארוך של סקס הוא כרוך בבעיות חמורות עבור האורגניזם הנשי.

על פי סקרים סוציולוגיים ומחקר, לאישה של גיל הילדים, מגע מיני נדרש מ 2 עד 5 פעמים בשבוע, בהתאם לטבע ולטמפרמנט.

ארוך סקסי רגוע מעביר תחת אישה הורמונלית הורמונלית. במשך 3 חודשים, שינויים רציניים בהתנהגות הם מורגש - מצב הרוח הוא גרוע יותר, עייפות ונמנום מופיע. מצב הורמונלי לא יציב יכול להתבטא בהתקפים היסטריים והרגזת מוגברת.

בקרוב, לאחר שינויים רקע הורמונלי, בעיה מופיעה במראה. את dumps שיער, העור הופך להיות בעייתי יותר נוטה פריחות שונות.

רמת קולגן טיפות, ולכן תהליכי ההזדקנות מתרחשים בקצב מואץ.

בצע את השאיפות שלך בישראל יסודי אם אתה ילדה ארוטית מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4000 $.

קירות הנרתיק מאבדים את גמישותם, מה שמוביל לגישה של גיל המעבר.

כמו כן, בנשים הסובלים מהיעדר שותף מיני במשך זמן רב, הבעיה של עודף משקל נתקל. זאת בשל מצב האדישות הכוללת, הבעיות, פעילות גופנית נמוכה.

גינקולוגים חוגגים את הסיכון המוגבר לפתח בעיות גינקולוגיות שונות בנשים כאלה. לרוב יש דימום הרחם חסר משמעות, ציסטות וגידולים שפירים להתפתח. למה זה קורה? זאת בשל העובדה כי השרירים הנרתיק להחליש ללא אמון מיני.

כבר כואב ולא את התהליך הנעים ביותר עבור בנות - הווסת, יכול להיות כואב משמעותי יותר, עם מחסור ארוך של מגע מיני.

המערכת החיסונית סובלת גם מחוסר חיי מין קבועים. בהבטחות של רופאים, הימנעות אנשים לעתים קרובות יותר ויותר סובלים הצטננות והם נתונים למגיפות עונתיות של וירוסים.

היבטים פסיכולוגיים של התנזרות ארוכה

במהלך מין טוב בגוף האדם המיוצר בכמויות גדולות "הורמון של אושר". בהיעדר מין, רמת הסרוטונין פוחתת בחדות, שמובילה למדינות דיכאוניות ורמת מתח מוגברת.

כמו גברים ונשים, התוצאה של התנזרות ארוכה יכולה להיות בעיה עם רגישות מינית עם ירידה בליבידו. עובדה זו מבוססת על העובדה כי המוח חדל לשלוח את אותות הגוף על הצורך במגע מיני, שכן לא ניתן לקבל. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

כמו תוצאה של האמור לעיל, ההערכה העצמית מופחתת. זה קורה על רקע של כשלים הקשורים לירידה ברמת הליבידו ובקשר עם הידרדרות המראה ואת מצב הרוח הכללי של האדם.

סירוב של מין במשך זמן רב מושך כמה סכנות. אז, על פי מספר המחקרים, זה מיועד שבמהלך הסירוב של סקס, לא רק בביצועים, אלא גם אפשרויות רוחניות של אדם עשויות להקטין. על רקע המצב הכללי של אדישות ועייפות, מקטין יצירתיות ועניין באירועים חדשים ומשימות.

ללא יחסי מין, אדם יכול להתמודד עם דיכאון עמוק ולהשבית את עצמו ואת יכולותיה.

לכן, חשוב מאוד לנהל חיי מין רגילים. כמובן, זה לא אומר שאתה צריך לזרוק עבור כל אפשרות אפשרית עבור קרבה אינטימית. אבל נוכחות של אדם בחיים שלך אשר לא רק לקיים יחסי מין איתך, אבל יוכלו להקשיב ותמיכה, עוזר להרגיש הרבה יותר טוב.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. Multiplely, לקוחות - בחורים מוצלחים, זה שהם שואפים לשלם מראש מבט החג, מטפלים ישירות מתחת לידית עם גברת מרהיב. זה להרוויח מספיק די, על מנת להבטיח את עצמך כדי להבטיח את כל הדרוש.

לספק לעצמך לבדידות ואת האיסוף הוא לא בדיוק.

Просмотров: 315 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close