13:38
5 טיפים לקיים יחסי מין ישר כי יש לך זמן נראה

לעשות מה שאתה רוצה - הוא אינדיקטור של הערכה עצמית נאותה ואגואיזם בריא. אני לא רוצה להיות טיעון שאינו זקוק להסברים. אני רוצה גם. ראוי לציין מה עובד בכל התחומים. ובמין - במיוחד.

התוכן של המאמר

1 5 סובייטים למין החלומות שלך

השותף שלך יהיה גם תענוג בכל מקרה.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. אבל עכשיו זה לא אותו רגעים חיוביים לעבודה.

כולם כבר מזמן את מה שאתה תהיה לסבול, כל הזמן, באופן כללי, להסתגל או ללכת על רק את הרצונות שלו, בקושי.

לכן, יבטיח לעצמך את העונג של. לכוון את תשומת הלב למה להיות חמושים ולשים את עצמך בערך. לאתר הבית

5 טיפים למין החלומות שלך 5

את העונג של התהליך, אורגזמות עוצמה והרים בכל עת הערכה עצמית - זו המטרה של המין שלך.

יחד עם שותף שיגיע אליך ו -100 אחוזים גם חושבים, תוכלו להשיג תוצאות בלתי מתפשרות.

אבל קודם להיות בטוח כי הרעיון המיני שלך הוא לא טאבו לגבר.כל מה שאתה אומר, הקפד לעורר את השותף שלך. הוא ישרוף מן הרצון לפגוש, לשבש את הבגדים איתך ולבצע את מה שאתה גם לשכתב או לקרוא כל הלילה.לכן, אל תארגן דיסוננס בראשו.

נסה לומר נכון.

תארו לעצמכם עובדה אחת, שכולם חושבים שהם פשוט לא רוצים לא לאהוב. הם צריכים לקרוא ישר כדי להיות בטוח להיות בטוח בסופו של דבר. סקס הוא דבר רציני למדי, שבו רמז אתה יכול, בסופו של דבר, להסביר באופן שגוי.

לכן, הפה שלך חייב לשמש למטרה לא רק במהלך איך כולם נמס, יחסי מין, טוב, אליו. Caverznous מפתה וכיצד אנו מביעים, וילונות נלהבים עצמם, באופן כללי, אין צורך להציג. בהחלט, ראוי להזכיר כי אז אתה, מעל, למשוך את הזכר, אבל מאוחר יותר אתה יכול גם להיות מאוכזב ההחלטה שלך.

לכן, ממה שאתה לא מוכן למין האחורי, לספר לי על זה tylete, כדי לא להיות מוסחת על ידי דגימות של גברים רק "להוסיף לא.

אדם מסלולים כי אתה טאבו או מה יתאים ישירות להגדרה מסוימת. לא ללכת לטרוח להביע את הגישה שלך איך כולם יודעים סקס ספונטני. Cavolerap, בסופו של דבר, זה יהיה לא נעים למלא, כפי שאנו מבטאים, תיק על הרכס, מאשר מתחיל pester לך בחדר הולם.

אל תשכח לספר לך על מה שאתה אוהב. אולי אתה תהיה מוכן לעשות איזה דמיון איתו. רק סוף סוף להרוג כי הוא מוכן לזה. בדרך אחרת ממה שאתה תהיה השראה כך לומר לשדר אותו על MZHM, ולאחר מכן עם קליקים לנהוג חבר שהוא הביא, יהיה מביך.

לכוון את תשומת הלב לעובדה כי על ידי הנחת את כל הקלפים עכשיו, אתה יכול, ולקבל סקס מגניב, אבל רק פעם אחת.מִנוּן. לבוא לבדוק מתון עם המוח.

להראות, לא לספר.

נראה שזה לא היה מפתיע, ואתה יכול אפילו להשתעמם עצמי.

לכן, הגיע הזמן להראות סוף סוף את הפעולות שאתה אוהב או לא אוהב. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי למשל ממה שאתה רוצה מהר יותר, עמוק יותר, קשה, ולאחר מכן להתחיל לנוע יותר פעיל, לחץ, השתמש בידיים. האיש יבין הכול, תפס את מצב הרוח שלך, כדי לשים את זה בעדינות, יעשה כי אתה רוצה ישירות לך.

סקס ילך לתסריט שלך. חבר'ה אוהבים את זה כאשר הגברת פעילה. הם מקבלים תענוג גדול כאשר אתה רואה איך אתה kaifuch מהתהליך. לכן, לא לבזבז כוחות על מילים, אבל להראות את כל הגוף;

מעשים הם תפילה בקול רם יותר מאשר מילים.

אתה יכול, כמה משמח שזה נראה לקרוא על איך אתה אוהב שאתה אוהב לבוא במעיל אחד על גוף עירום או איך אתה יכול לאכול בננה אחת "לנשוך". אבל במקום שאתה תיקח ולעשות את זה, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך באיכות גבוהה סקס בזמנים.

כן, אתה יכול לדבר, להחליף תמונות ארוטיות ופנטזיות. אבל, בפגישה, תעריך את העיניים שלך על הרצפה, ובמהלך מציצה, בסופו של דבר, לאבד את ההכרה, אז בפעם הבאה שהמסרים האכזריים שלך יופסו סוף סוף על כל.

לכן, באופן עקבי לאשר את המילים שלך. ואפילו טוב יותר, לעשות משהו ברגע אחד, מסדר הפתעות קטנות.ישנם מספר מועצות תקפות מאוד אשר מניחים אותך, באופן כללי, כדי לקבל מקסימום של הנאה איך לבוא לידי ביטוי, לפחות כמו סקס.גברים רומזים, כפי שהוא האמין, לא, באופן כללי, לחשוב. למעשה, זה לא נכון.

להיות "אדם של אדם", אז כל המין שלך יהיה מלא תשוקה רק לעזוב את הרצון, בסופו של דבר, לחזור על זה שוב ושוב;

קח הוגן.

זה מאוד איך אנחנו מדברים איתך זמן, פער גדול בעשב ולחוות לא רק גברים, טוב, גבירות. אין ספק, ראוי להזכיר כי הגברות הן אפילו בעצם. מן הנוער, כמעט כולם מעוררים כי סקס הוא משהו דוהר. אולי העובדה כי הכרחי להתבייש ומה לא מקובל לקרוא.

מכאן הרבה זוגות לא מסודרים. לא להצטרף לשורות שלהם, להאיר. אף פעם לא מאוחר, לשים את זה קצת, להתחיל. אפילו מאשר אמא מעולם לא דיברתי איתך על נושאים דומים, זכור כי זה החיים שלך ואת האיכות שלה הוא 100 אחוז תלוי בך.

להתחיל עם המחקר של פיזיולוגיה של נשים. זכור, אני זוכר שיש גבירות, אשר, עד המוות, מאמינים כי שתן וילד לצאת מהחור הראשון. ב גישה חופשית, יש מספיק חומרים כי, להיות הציג לתוך הקורס של אנטומיה יהיה שוחרר כמעט כל תנודות.

גם בחנו את מנגנון האורגזמה. אולי עד הרגע האמיתי שחשבת לעצמך קצת לא בסדר מאשר לא סיימה איך היינו רגילים לקרוא, עצם הנוכחות, לשים את זה בעדינות, חבר בפנים. לא מספיק מי יודע מה השאלה הזאת ואתה תבין שאין דבר יוצא דופן זה, אבל אין כל זנים של אורגזמה. הוא בדרך כלל לבד.

למד את הגוף שלך. זה נראה לא מאה אחוז כל דבר, כפי שכולם יודעים, מענג. זה שלך, וכיצד אנשים משמשים להביע למי, איך אתה לא לגעת בו, ברזל ולתת הנאה. כי כאשר אתה עצמך מבין איך אתה מרגיש נהדר, אז אתה תלמד את האיש שלך בלי בעיות.

על הנושא של פיזיולוגיה נקבה, אורגזמה ותכונות פסיכולוגיות אחרות יש ספר מצוין מאוד שנכתב על ידי מתרגל: אמילי Naughs "איך אישה תופיע". היא תסגור את כל הפערים, ובסופו של דבר, הכל יימחק;

התחל עם קטן.

אין צורך לעוף, ולכן, לפרוץ לעולם של סקס גדול, רוצה סוף סוף לחוות את כל הצ 'יפס ותנוחות כי הם בארסנל שלך. אין צורך לזעזע את עצמך ולא גבר.ישר לא נלקח הרבה, אבל אתה תהיה בטוח שהכל יעבור כי אתה צריך, ואתה תהיה מוגן מתוך איך אנחנו רגילים לקרוא, קבוצות של תקרית; במהלך מילות סקס לפעמים, זה הפך להיות מיותר. כמה, כמו בראש, ביטויים מלוכלכים נהנים, אבל אתה יכול לדפוק אדם עם מצב רוח וקצב.

לא להגביל את עצמך תשוקות, טוב, ואת כלכלית לספור את הכוחות. אסטרטגיה כזו תביא עוד כלי שירות ועושר מאשר הכל ו tole.

כדי לקחת את האיש שלך למינון הזה, כך שבקרוב היה מוכן לבצע לפחות מה הרצון שלך.

ההתנגדות הסובייטית ומידע הפגם זרקו את המסקנה השגויה כי הליווי הוא למעשה - כל זה משהו, פגום, נתון, בעובדה זו זה חסר ערך לשתוק. עכשיו אנשים מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

ואז סקס יהיה באמת כפי שאתה רוצה שזה יהיה.

גבירותיי רוצים סקס לא פחות מגברים. אולי העובדה שזה צורך פיזיולוגי נורמלי. ולא במקום זאת אתה רוצה לעשות את זה לא רק כדי להמשיך את זה, אז אף אחד בצד ימין כדי לגנות אותך.

יש לך אחד, אז ההנאה שלך צריכה להיות בשבילך מלכתחילה. כי, הצעירים עם בעיות אלה, באופן כללי, לא: הם יכולים סוף סוף כמו הכל, והם אפילו לא צריכים איזושהי אווירה מיוחדת.

לכן, לקחת כל דבר בידך ולבעיות כי אתה רוצה אותך. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא את זה Yusdvay, להראות את היוזמה, לבוא לומר. אולי העובדה שהכל יהיה בידיים שלך, אבל גבר עם כל זה יהיה בלתי ניתן להתגות, כפי שאנו מביעים. ולמעשה, זה יהיה שמח שהוא נתקל כמו הרבה מאיתנו התרגלתי לקרוא, פילגש נלהבת, אשר סוף סוף יודע מה היא, זה הפך, יופיע.

Просмотров: 112 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close