09:05
על איזה אתר של הגוף, על הערעור של הגברות, אתה פשוט צריך לשפוך

כֹּל כאשר יש לך סקס, אתה ejaculate (בוא נלך על זה), ו כל הזרע הזה צריך ללכת למקום כלשהו. לא מספיק מי יודע מה הכרחי יש לך מקום מועדף על גבירות הגוף שבו אתה רוצה, זה הפך, לפלוט זרע. יש צורך לומר שלא, לשים את זה בעדינות, אתה צריך לשכוח כי הגברת יש גם את ההעדפות שלך על זה.

התוכן של המאמר

1 מחקר חברתי 2 איך החוויה 3 סטטיסטיקה רשמית 4 מקומות אהובים לשפיכה בצעירים ובגברות 5 שפיכה ופנים

ו לעתים קרובות, איך אתה יכול לנחש, ההעדפות שלך לא הזמן להתכנס. לכן, לשלם כמה דקות של זמן יקר שלי לעובדה כי יסייעו למצוא הרמוניה בחיים אינטימיים.

מחקר חברתי

שותפים אנחנו לא רגילים לשמש כדי לדון בנושא זה כך לדבר, הפחת. אבל היא מאוד המנהל ומגיע איך להתבטא, תשומת לב מוגברת. לעתים קרובות על אדמה זו יכול, בסופו של דבר, להופיע אי שביעות רצון חיי מין, ריב. כולם יודעים כי חלק מעדיף זה בהחלט לא קרא, לא לריב על אדמה זו, אשר גם אסטרטגיה שגויה.

תכתבים מהדורה "BAS בנות התנ"ך" החליט להחזיק מחקר זעיר בצורה של סקר. זה לקח את התפקיד של שבע מאות 40 בנים וגברות.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. עם זאת, זה בהחלט לא צד אחד מוצק לעבוד.

שאלו גברים על איפה טוב יותר, וגברות - שם הם רוצים גבר דָלֵאָה. תוצאות בכמה תכונות נבדלות באופן משמעותי, אשר הוביל את כולם ניסיון משתתפים במבוכה קלה.

איך היה החוויה 2

ב נראה כי סקר המשתתפים קיבל תמונה של הגברת החשופה. באמת על זה משתתפים שהוקצו אזורים מועדפים שבהם הם הכי אוהבים לעשות / לקבל הִתפָּרְצוּת. מאוחר יותר, על בסיס תוצאות הסקר, הוא נוצר כמו הרבה מאיתנו לקרוא, כרטיס תרמי, שם היו תשובות תכופות יותר מודגשות בצבע בולט. צבע עמום גם, פחות אנשים בחרו באזור אחד או אחר.

הסטטיסטיקה הרשמית 3

בתחילה נערך סקר. הם נענו היכן הם בהצטיינות לרוב. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי, 92% ראיון אמר כי אזור שכיח יותר עבור זרעים - הנרתיק, 74% אמרו כי הם בהצטיינות על הגוף של הבתולה, 54% לעזוב, כמו רבים חושבים, הפה שלהם בפה, ו במשך 23% מהגברים, השאלה הזאת לא היתה אמורה לקרוא, את העיקרון. הם עוזבים את חותמם בכל מקום Drong (Salfetko, Washbasin).

מקומות אהובים לשפיכה בגברים ולערידות 4

מאוחר יותר, המשתתפים במחקר בכנות כדי לומר הוכרו על מקומות מועדפים לשפיכה. זה ברור מאוד, כבר משכתי את הגברות כאן, והתכופף, כפי שישבנו איתך, כרטיס השוואתי. על פי התוצאות, 42% מהגברים אמרו כי הם אוהבים לפלוט זרע על הפנים. אבל, רק 12.7% מאותה מצגת. אולי התוצאות היו כך לדבר כפי שכולם יודעים כי עבור חבר 'ה זה נראה תיאורטית יותר אטרקטיבי מאשר עבור נשים.

נע במורד הגוף, 26.6% מהגברים, בסופו של דבר, מעדיפים לסיים על החזה, לעומת 37.1% מהגברות. אל החבר'ה: אחוז גדול יותר של נשים בחרו שדיים כמו מועדף אזור לסיום יחסי מין. לא לספור איך כולם אומללים, הבטן לא היתה אנחנו פופולריים עם המקום של שני המינים: רק 7.4 אחוזים של בנים ו 12.2 אחוזים גבירותיי, בסופו של דבר הכריזה על זה עם המקום המימי שלהם.

נַרְתִיק, למרות העובדה כי גברים רגילים גם לסיים שם ב 92% מהמקרים העדפות לא נותרו רחוק מן הבטן.

ההתנגדות הרוסית ומידע פגם העבירו מסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו שערורייתי, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל כאן כמה יחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

זה טוב מאוד להדגיש את מה שהוא, בסופו של דבר, מעדיף 14.4% מהחבר 'ה ו 23.6% נשים.

לאחר איך גברים למדו על העדפות הנשים, הם תיקנו קצת מקומותיו ל"נחת ". כרגע, 24, 3% של צעירים הפך כמו cade בנרתיק, 23.7% - על החזה - 19.8% - על הבטן, 16% - על הפנים, 7.8% - על התחת, 5.3% - ב חזור.

סופיה ואדם 5

הגיע הזמן, אחרי הכל, שקול יותר שנוי במחלוקת אזור - פנים. סביר כי 42% מהגברים אוהבים לסיים את המעשה המיני, מפלצת בהצטיינות על פנים נקבה. אחרי הכל, לעתים קרובות סצנות כאלה מהבהבות כדי לדבר פורנו.

מבצעים מיוחדים כי כל כך גברים בתת מודע "לעשות את הטריטוריה שלהם". יכול להיות אומר שאחרי מליטה הרשמית של האיחוד, הגברות כבר לא צריך להעמיד פנים שהוא נהנה מזה.ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

לזרוק, כי נשים נראה פורנו, פתוח יותר איך אנחנו רגילים לקרוא, כך סוף המין. זה מביא את הרעיון כי פורנו יש השפעה רבה על היווצרות של העדפות מיניות.

אולי, אפילו יותר מעניין הוא העובדה שאחרי נישואין הנישואין, מעדיף זרע על הפנים, נופל ל -5% זעירים. למעשה, זה לא כל כך מחוספס, כפי שזה נשמע. רק גברים כמו החזקת הגברת במיטה. באותו הזמן על 13% מהגברות נראה לתמוך ברעיון זה, ובכלל, ליהנות. כולם יודעים את זה רוב גרם הזרע שלהם אי נוחות לא הרגשות מאוד נעימות.

דירות דיסקרטיות בתל אביב

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. כולם ברורים שאני עוזרת לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

בולעת זרע הוא מאוד מועיל. אגף של גברים מכיל מסה של חומרים מתאימים, ויטמינים ומיקרו. זהו חלבון בצורתו הטהורה, אשר נספג היטב על ידי הנשים. לא הרבה מי יודע מה לשפוך על הפנים או החזה הוא לגמרי ומרגש. יש לציין כי כמעט כל הגברים אין דבר טוב יותר מאשר סוף השותף בפה. זהו מעשה של ביטחון גבוה יותר. במקום שיש לך תחושה לא נעימה או רפלקס הקאות, אתה יכול פשוט להיפטר מהם - אתה רק צריך להתקבל. אבל זה בדיוק בדיוק. הגברת נותנת הנאה לשותף ולתועלתו של הגוף שלה.

Просмотров: 131 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close