09:00
איך לנצל את הפטמות ללעוס, וכפי שכולם יודעים, השד הנשי במהלך משחק מקדים: מופשט לבחורים

פרלוד - עיקרון של תקשורת מינית. משקפיים - החלק העיקרי של מניפולציות מרגשות. תארו לעצמכם עובדה אחת שחווית ליטוף וגירוי השד, במשך כמה דקות לאלץ את הגברות גונחת מן האושר. אבל כדי למגרין, לא כל הנציגים של הרצפה החזקה, בסופו של דבר, יודעים איך, באופן כללי, לעשות פטמות, לשים את זה בעדינות, לגרום לעונג רועד מתוק על הגוף של אישה של אישה.

התוכן של המאמר

1 קטן - ענק 2 תשומת לב על הפנים 3 התפשטות איטית 4 שדיים - לא בצק פלמני! 5 ללטף עבור "שני" 6 ייעוץ עיקרי 7 טכניקת משחק ארוטי עם שד 8 קר וחם 9 לגדול חושני חזה 10 "מתוק" ניסויים

גברים חושבים: "אז, ציצים - אין דבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, מיוחד, הם נשקו את אצבעו, זה היה שוכב כאן, אז הוא היה משוכנע כאן, עסקים - אז!", ובכלל, מתקבלים לעבודה של נאמה. כפי שהיה, זה לא היה מוזר, אבל הבנות בשלב זה במקום פרצופים מעוותים על ידי תשוקה, מרוצה, באופן כללי, grimaches ולנסות לחטוף את החזה של חלל אוראלי קמצן.

קטן - גדול_8212

בתחילה גברים עומדים רק להבין את הדבר הפשוט: מספר קצות העצבים, ממוקם בלוטות לקטית, לא מחלה מ גודל השד. זה, בסופו של דבר, מדבר על כי לא סוף סוף עומד עם טיפול חרדה כאילו השדיים של Majakhan, ללוש ולשים לסחוט חזה ענק, כאילו תלך סוף סוף להטריד את הבצק עבור כופתאות. כפי שלא היה מוזר, אבל לא שווה למטה ולבסוף אולי כמה חושבים גס שופע. למרות כמה "אפרסק" נדרשים תנועות משטח. כל הרגשות הנעים מרוכזים "למעלה" חזה, לא בעומק שלה.

תשומת לב לאנשי

אמון אל "שלג שלג הולמיקוב" הצעיר צריך להסתכל מקרוב לאישה. ב רגישות החודש של השד יכול להשתנות באופן משמעותי. שים לב כי במהלך ימים קריטיים, לפני חודשי וביוץ בתחום החזה פשוט להתרחש רגשות כואבים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי השד מתנפח ומרגיז כל לגעת. כדי לא לספק אי נוחות, גבר הבא שאל את הרצונות שלה ורווחה.

אין שום דבר מוצל בשאלה פרנק, כמו אנשים רבים חושבים, אחד סקסי שווה לגבר הגדר ליידי. משהו כמו שהיא אוהבת? שם היא רוצה להרגיש את אצבעותיו? אילו מקום נעים יותר? דיאלוג דומה, סוף סוף מסייע פורנו popping ידע של נשים חושניות, שחררות ומרגש שותפים. הנערה תצטרך אומץ וכיצד אנו מדברים כל הזמן עם האינטימיות המתבשל של השאלות שנשאלו.

איטי

לפני תחילת משחק סקסי, אדם צריך להראות סבלנות לא למהר למשוך את הסוודר מן הגברת. החזה מחזיק יכולת sussutensive ומגיב לחלוטין לגעת באצבעות דרך בגדים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אתה יכול קודם להחזיק את ידו של התוכנה, כפי שכולם אומרים, את השטח באגי של הגוף, ללטף את "לחמניות", גוש עם האצבעות שלך מעט לחיצה על הפטמות מושך. ההתרגשות הגוברת רק כפתה "לחצנים" כדי להקשיח ואיך לעשות את זה על רקע של בגדים הדוקים.

המשך הגינאה מחליקה את החזה, האיש הוא מעט, באופן כללי, מהדק בגדים, ההוצאה, כפי שכולם יודעים, יד על המקומות החשופים שפתחו את דעתו. טעות ענקית עושה גברים, קוגדו ואחריו הבגדים העליונים, להדק את החזייה ואת הבלס. הקדמה ארוטית בהדרגה להתפשט noconets ישפיע על השותפים בצורה מרגשת. עדיף לאבטוטון את החרקים העליון של החולצה, לנשק את הצוואר ואת החזה ריק, כדי להוריד את הסוגריים של החזייה, נמוך בקפידה את הגביע, משאיר את הילדה עם חלק סמוך של הארון. גוף של אישה עירומה למחצה יגרום לגאות של התרגשות מרגשת מבחור ולנערה.

לְהַאֵט הפשטה, לשים את זה בעדינות, הגברת תהיה במהירות.

תארו לעצמכם שאיפות משלך בישראל פשוט, אם אתה מודל מענג בלארוס. לעבוד בישראל היום בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, ניתן לקבל מ 4500 יורו.

נראה שזה אדם לא רוצה לתפוס ידיים ופה עבור מוצצים מפתים, אתה צריך לפעול באופן שווה, הגדלת, כפי שכולם יודעים, עינויים מתוקים. אל השד להיות מופעלת על ידי מתגרה תנועות, גלגלת רצון שותף סקסי.

חזה - לא בצק פלמני!_8212-2

טאבו ראשי לחבר'ה - חזה ללוש וללחוץ זה בלתי אפשרי, זה כואב ולא נעים! נראה כי לא הייתי רוצה לשים את זה בעדינות, לסחוט בקצה חזקה פאלם, אתה צריך לשמור על הדחפים. על מאהב אחר ייתן קריאה מגעיל והסרת שותפים.

כמה גברים מנסים להתנפץ בשיעורים של אהבה, הם מתקבלים לנשוך רק כדי לשפשף שיניים papillas ורוד. הם מושכים את ווים כלפי מעלה, החלים על הטכניקה הכי מוצק. לא למי אנו רגילים לדבר הוא ענק. ראשית, לא כל גברת אוהבת קשיות במהלך preludes ו מפגשי מין, שנית, אינטנסיבי ביותר גס חלוי בהתרגשות המלאה של הנערה.

אם הנערה נשברה עד למקסימום, בכל מקרה, סוף סוף, גונח ואוכל בלחץ של הלשון "סטיגמה" "וכל הופעתו, באופן כללי, דוחף את הפעולות הקרובות, אז אתה יכול לקחת הזדמנות מותר איך לקבל קצת קשיחות בליטוף. כולם יודעים מה לפעול הוא מדויק ובתצפית מתמדת של תגובת הנערה. גניחות מוערכות מדברים על הזכות, כפי שכולם אומרים אנשי אסטרטגיה נבחרים. מתוך מתון, וכפי שאנשים נהגו להביע, גירוי חיבה ללחץ מתקדם תחבורה חלקה - זוהי הדרך האמיתית של המאהב המנוסה ביותר!

ללטף עבור "שני" 3

מלטף אחד החזה, אתה לא יכול לשכוח איך אנחנו מביעים, את "חברה" 2. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה שאתה צריך חזה אחד, אתה צריך ביד שבץ את השד השני. גירוי סימולטני, כמו רבים באים לידי ביטוי, אזורי ארוגני של חלב בלוטות נותן ליידי תענוג גדול. לשים לב רק כפי שרובנו התרגלו לומר אחד עגול פנימי, כמה אנשים חושבים, ההנאה הצפויה, הצעיר הוא כל כך לדבר בתרגוש שותף חוסר השלישות, אי שביעות רצון וגירוי.

עצות עיקריות

הקדמה מעולה - המפתח למין בלתי נשכח. לענייני הכנה, לשים את זה בעדינות, מתמקדים כדי להירגע גברת לשים על. מניפולציות עם שדיים לשמש מנצח חושניות והנאה של נשים. יחס אדיש לשד הנשי חותכים ל"לא "דוגמאות כדי לעורר, ולשים את זה בעדינות, להקים גברת בדרך מתאימה. נוגע בחזה הוא הכרחי עם הידע של המקרה, סבלנות ותשוקה, סוף סוף לספק הנערה נהנה. דירות דיסקרטיות במרכז

לפני, איך ללעוס פטמות, אדם צריך ללמוד כמה כללים רגילים:

לגעת אצבעות מגניבות לחזה תביא תחושה של אי נוחות נבזית לנערה. לפני משיכת כפות חוסר סבלנות לבלכות מפתה, ידיים חימום. לֹא יש צורך לומר זאת לומר על כמה פטמות. את שאר האזור, כפי שכולם יודעים, בלוטות החלב הוא מספיק Gipped ורגיש ליטוף. לאמה מספקת משיכות אור הנאה אוליצים, נשיקות צד של צדי השד ומיקוק של חלול. קריטי ימים - לא הזמן המצליח ביותר עבור boobs סקסי. הבחור הבא בזהירות להיות מופעלות "שלג לבן ההרעות" וכן לדבר כדי לשים לב תגובה ליידי. מַחלָבָה בלוטות לא לסבול כמה מאיתנו כל הזמן מדבר, מחזור גס. כאשר השותף משתנה חזה כמו כדורים, באריות כאילו קצף ומנטה, כמו בצק שמרים, תחושה של איזום והנאה אני מיד לאבד. עוֹר פטמות חמות כמו ספוגים. יש צורך לחדור אותו בקפידה ומסודרת. אצבע אדישה על שחפת הבולטת תגרום לתחושה שיעה ורגשות מגעילים. גודל הפטמות אינה משפיעה על תחום הרגישות. כמובן, כולנו יודעים היטב את הפטמות הקטנות, באופן כללי, אולי רגישות רבה יותר מאשר אנשים רבים חושבים "כדורים גדולים".

Berezhnoe E הנקה נכונה סוף סוף מביא את ההנאה הלא תקינה של הגברת, הבעלים של השפעה מרגיעה ומרגשת. תנועות "לא רצויות", לא, כפי שכולם יודעים, רגשות נעימים ולגרום שלילי של חלש.

טכניקת משחק ארוטי עם תוֹאַר

כַּמָה טכניקות נסתרות יאמן נציגים של הרצפה החזקה, איך ללעוס פטמות, כך שהגברת של בילדל מהרגשות הבלתי ניתנים לגלגל את גלי הנאה.

כדי לגדל את משרעת של המגע יעזור לשיטה הבאה. אצבעות נמצאות משני צדי הפפילה. Toodales קל, האצבעות שלך יתרגו מהצד, מתיחה את העור. ציורי ציפורים משקאות קדימה, מכינים כיצד רובנו רגילים לדבר, חלק נוסף של רגשות עוצרי נשימה. את "כפתור" נרגש ללקק, נשיקה מעט, לשים את זה בעדינות, אנחנו מוצצים. פאלם סיכה, כפי שכולם אומרים, שמן עיסוי. הערימה והלטשויות של האצבעות מקיפות את הפטמות ואת הליטופים נעים על כל היקף החזה, ופונים חזרה לפטמה. חמישה כדי לסגור את הפטמה ומעט ממושך. תגובת הנערה יגיד לך איך יפה. ספוגים למתוח, כפי שאנו מעוררים, צינור, מהדק שחפת נרגשת. לסירוגין לצייר לדחוף. יש צורך להדגיש את העובדה כי החשבונות של Grude לסירוגין סוף סוף מרגיש את הוואקום, ואז לחץ קטן. אצבעות קיפלות כוס וכיסוי שד אחד. אינדקס ואצבעות באמצע רק פטמות טופר. לסחוט את כף היד שלך מיד להזיז את האצבעות שלך, להרים את כל השדיים. הפה והידיים - עוזרים נאמנים במהלך פרלוד. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי בעוד הפה והשפה מואצים על אותו חזה, יד ללטף את השד השני. שים לב שאתה לא צריך להשאיר לנצח אחד "חברות" לבד. הוראות בו זמנית עבור 2 Horstties מוביל לנגדי נשים.

משלוח נשיקות ומלקקות את הפטמות של בלוטות החלב, אתה יכול להמשיך לשאר השאר חלקי הגוף.

קר וחום 6

שינוי הטמפרטורה, זה הפך, מגביר עירור הגוף. לפני שאתה עושה פטמות ולכן לומר כדי לעורר את החזה, השותף צריך להיות גרב קוביות הקרח של Maja. טיפשי וכיצד אנשים משמשים להביע, את החזה, את המגע של נושא מגניב רק עושה לרעוד מן הנאה.

קוביית קרח קטנה מהדק בפה ומבלה, כפי שכולם יודעים, חיבה Haloe, וכפי שאנו מבטאים, שחורות ורודות. מגרשים של בלוטות החלב הם מקפיאים וקשה. קטיף תה חם, גבר עם לשון חמה ספוגים "מחמם" מגניב "אפרסקים". בחורה בהחלט כמו שיטה מסובכת זו של הנאה סקסית.

Gree Senmuality החריף

סקסולוגים נאמר כי הגברת מסוגלת לחוות אורגזמה ללא חוק מין, שיטה חוף גירוי. חושניות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, בלוטות החלב ממלאים את ההקדמה והאינטימית תקשורת ברגשות בלתי מתפשרים. לחזק את האזורים הארוגניים באזור החזה אולי בעזרתם של איך נהגנו לדבר, "התעמלות" קטנה:

בְּ תרגיל ראשון, אתה צריך חלק חזה, מעט, כפי שאנו מבטאים, לסחוט ולהגדיל למעלה. ב הגיע הזמן להתקלח, להביא, כמה מאיתנו אומרת כל הזמן, מטוס על עגול ועיסוי העור, משתנה Pogs. תקשיב לרגשות שלך. נְקֵבָה ללא עזרה של אחרים, הוא קופץ לתוך החזה, מה שהופך מסקנות, אילו תנועות לספק תענוג ואיזה אי-נוחות. בָּרִיא ללא עזרה של אחרים לשחק עם קוביות קרח. שמירה על הקרח על הפטמות זה אסור. העור יהיה להקיא ולגרום לעקצוץ מגעיל.

הפטריקה ב הכנה סקסית מונע אנשים מלהריק ולספק אחד לשני הנאה. הגברת צריכה בטקטית, לשים את זה בעדינות, לתת הודעה לשותף, איך זה הפך, להיות ניקה פטמות כך שהיא היתה נחמדה מעולה.

"מתוק" ניסויים 8

אהבה אהבה שפע וראוי רעיונות תשומת לב במיטה. חוויות סבירות כל כך אומרים כמה "Perchunka עם תות" במהלך משחק מקדים. לקשט כיף אינטימי משותף רגשות בלתי נשכחים יעזרו כמה הצלחה לא יעילה

חֲזִית עם זאת, לשים את זה קצת, ללעוס פטמות, הצעיר מכין מטפחת משי, כפפת עור או נוצה בתפזורת. ואכן, תחושת אובייקט זר לחזה תתמלא רגשות חריגים של שותף. זה אני עצמי, אדם אולי רוצה לתקתק את הנקודות הארוטיות בלוטות החלב של גרון שאגי, משפשפות, איך כולם אומרים, פטמות נרגשות מתוחות משנה משי, החלקה ולחץ אדוש מן הרצון "כפתורים", בצורת אצבע בכפפת עור. חוֹבְבָן רגשות ישנים מעריץ עקיצות אור, פטמות צובטות.

בישראל, זה לא לשים על דעות קדומות כאשר ההצעה באה לתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי Esquiten הוא רק מלווה את הלקוח במקרה, מבטיח את השיחה ואת הליווי הנערה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.

עבור משחקים אינטימיים אתה יכול לרכוש כיצד אנו מדברים כל הזמן, מלחציים מיוחדים נמכרים באמצע צעצועים סקסי. שפע כזה בוודאי תענג את הגברת.

מֵכִין "דוודים לא מספקים, להגדיר את הגברת על הדרך המתאימה. זה ראוי לציון ליד השותף, האיש אינו הולם על החזה, חיבוקים, מעט נוגע בידה של אי סדרים מתחת לז'קט. הצעיר שואל שאלה, "במקרה מנסה לחזה של הנערה וקילוף בעקשנות אל העיניים, מעכב את היד, ו בראש, כפי שכולם אומרים, אדם מקסים, סוף סוף, מתעוררים נבטים, איך להתבטא, תשוקה מינית. גברת ברמה של מחשבות, מגיל את האפשרויות כפי שהם להישאר לבד כדי להמשיך "שבירה אקראית".

עוד אחד רֶגַע. אדם צריך לזכור: למה, באופן כללי, כדי להתחיל הקדמה, איך לעשות פטמות ו מתי להפסיק תנועות פעילות. ואולי אפילו לא צריכים לומר כי עקיפת מין נלהב ומקסים אורגזמה, ליידי רוצה לנוח, וכפי שאנו מבטאים, חיבוקים נמדדים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגירוי של הפטמות כאלה דקות תופעות בכידונים. רק סלמון מלט, לא סייע מתגלגל, כמו אנשים רבים חושבים, אזורים ארוגניים, מותרים בסוף יחסי המין, אשר הושלמה אקססטאי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

למה גברים כמו חזה של נשים? על יכולתם לרצות אותה, לנשק את הפטמות ורק לראות - את האושר הנוכחי. בהתבסס על אמונות של סקסולוגיה ופסיכולוגיה, הוא מוסבר לבסוף על ידי האינסטינקטים. כולם יודעים שבינדקות, אדם כל כך תלוי באמא שבאמתו. לא לשווא כמעט כל הגברים קשורים לפתולוגיה לאמהותיהם - כך אנו מביעים, את הקשר החזק ביותר. רגשות ורגשות אלה שהאדם חווה כמעט חותך בזיכרון לבסוף, ובסופו של דבר הוא חווה את אותו הדבר במראה כמו רבים באים לידי ביטוי, שדיים של נשים. לא לשווא אומללות כי שדיים וצוואר יפה - כמעט את המכשיר העיקרי של נשים.

Просмотров: 129 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close