01:47
הצג כוכבים עסקיים ששימשו על ידי סטריפטיז

כמעט כל הכוכבים כפי שאנו מביעים את העסק של מופע העולם, למשל, אותו קאמן אלקטרה, לא לשקול סטריפטיז איכשהו כמו מביש. השחקנית והזמר מכסה לחלוטין עם הריקודים של הקוטב וגם כאילו הוא שוחרר את מחבר המחבר של ריקוד פול. יש סלבריטאים, אפילו אשר גיל ההתבגרות זכה לעובדה כי הקהל היה כיף בברים. אבל על הרגע הזה של הביוגרפיה שלך, מעדיף לא להתפשט הרבה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב איזה כוכבים אחרים היו מעורבים גם ריקודים ארוטי?

בראד פיט

אהוב מיליוני נשים ברחבי העולם החלו שלו, ישיר, הקריירה הכוכב הוא רחוק לא מן הספל תיאטרלי. זה לא סוד לכל מי שהוא צעיר וחם, הייתי חלק מן "רקדנים עירומים" קולקטיביים של סטריפטיז. הבנים הרוויחו חיים במועדונים ומסיבות נושאיות. לאחר מכן, השחקן עבד בארגון המחויב לספק חשפנות. הוא נמסר לנשים כדי להזמין, הבטיח את בטיחותם ומחפש דברים בזמן שביצעו. מ, כפי שכולם יודעים, אחד הרקדנים, אפילו vyzakov על הכסף, שהשתתפו בזמנו הפנוי. מכאן התחיל הקריירה שלו.

קתרין זטו-ג'ונס

הוא הלך לעפר לא מחיים טובים. לילדה היתה מטרה - במהירות וגבוהה סוף סוף להרוויח. קתרין היתה נחוצה במשך זמן רב בעבודה הרבה, בעוד אנו מדברים כל הזמן עם הז'אנר הארוטי. ראוי לציין כי הלך לטובתך. לא עבור כל מי שרכשה בגיל ההתבגרות פשוט לעזור לך לשלוט על עמית הריקוד ואת ההליכה הסקסית כי הציבור יכול, באופן כללי, ליצור את "שיקגו" מוסיקלי, אשר הביא את התהילה שלה בעולם. השחקנית באנגלית מודה כי מעולם לא הצטער על השנים האלה. ולמעשה, סטריפטיז נתן לה כמעט הכל: אמון בעצמי, היכולת סוף סוף להישאר על הבמה וניסיון בתערוכה.

כריס פראט

כרגע זה הכוכב של הסרטים על גיבורי, ובצעירו, כריס השיג את העובדה כי נשים מבודרות לחגים. השחקן עצמו הופך להיות מוכר כי הוא אוהב, הפך, להתפשט, ולשים אותו מעט, כדי להראות את גופו בפומבי. בסטרפטיז, הוא התרחב, וב- 18, הצעיר כבר דיבר עם הכוכב של כמעט כל מועדוני הוואי. זה אפשרי שהם אפילו רצו את זה לשלום, אבל ראיון באחד איך כולם יודעים, המוסדות הטובים ביותר עברו ללא הצלחה. ככלל, הוא הצליח להגיע לפורור בתחום אחר. תן לעולם האיר את פס מפואר, אבל כריס פרל יציג אותנו עם הכישורים שלהם בסרטים שאינם רעים רבים.

ליידי גאגא

על חלק זה של הביוגרפיה שלך, הזמר לא נזכר מאוד. בגיל 18, הוא הוביל אורח חיים משתולל, תרופות נתפסת והיה לו את גופו על הבמה;. וזה למרות העובדה שהאישה עבדה במלצרית. כרגע, אף אחד לא הפך, מופתע ממנה, שכן כולם יודעים, קליפים הלם, שם הוא גם הופך להיות בבגדים כנים, אבל באותן שנים, ליידי גאגא חשבה על התנהגותו הבלתי מתקבלת על הדעת. הינכם מתבקשים לשים לב כי נראה כי להבהיר את כל זה, איך להתבטא, צמא כספים אור וחברה רעה, שבהן היתה לו הזדמנות לטפס ללא שטויות.

חבייר ברדם

כרגע, השחקן מרוויח מיליונים, וב 20 הוא חזק, באופן כללי, הכסף הנדרש והיה מוכן לקחת את כל העבודה. זמן נחמד עם חברים, החליט ללכת לאירוע המוקדש סטריפטיז חובב. Javier Bardem רק רציתי לנסות מזל בתחרות להרוויח. המרתק ביותר שהחברי משפחתו הגיעו לדיבור. כקבוצת תמיכה בלובי התיישבו האם ואחותו של השחקן. עבור היתרונות, הוא קיבל את הכספים שלו, ועל פי אמו, הוא רקד להפליא. אבל הוא ממשיך לעבוד באזור הזה, הוא לא עשה את זה. בלם שזה היה חוויה מרגשת למדי, אבל סברייה לא רצתה לחבר את חייו עם ריקודים ארוטיים. סקרנות, שכן עובדה זו של ביוגרפיה כוללת את אשתו - פנלופה קרוז?

קורטני אהבה

השחקנית מעולם לא הבחינה, כפי שהוקמה, התנהגות משוערת ואורח חיים נמדד. יש צורך לומר כי ילדות הכליה היתה רצינית. בתשע השנים הוא הועבר לאבחון נורא - אוטיזם, ואביו נשלל מזכויות הורים, בשל העובדה שהילד מוסתר. לאחר שפגע תחת המשמורת, זה לא הפך משוער, כל כך הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, ילדה. ביצוע גניבה בספורט סופר, קורטני אהבה נפלה לתוך מושבה לבני נוער ב 14 שנים. לאחר שהגיע לגיל הרוב, סוף סוף הלך למועדון, שם מקצוע של DJ ו חשפנים שיתפו פעולה. לילדה היתה חלום - להרוויח כסף, באופן כללי, כדי לאסוף קבוצה. לדבריה, במיוחד בספנית סטריפטיז, ולאחר מכן ללמוד מצב טוב סוף סוף לצאת מאנשים. על הזמרת שלו ושחקנית לא מתחרט. אבל כרגע, הוא מוביל את אורח החיים המוצק ביותר - הוא נלהב לגבי יוגה, בודהיזם, ניצול זכויות של מיעוטים מיניים, וכאילו הם ננטשו אלכוהול וחנויות סמים.

טומום צ'אנינג

כמובן, אתה לא יכול לעקוף את הפנים ואת זה יפה. יש צורך להדגיש כי channing קיבל תפקיד בסרט "סופר מייק" בזכות הכריזמה שלה פיזית, אבל השחקן לקח את הפרויקט רק כי יש לו מאוד כמו עבודה סטריפטיז הסיטונאי. ייתכן שבצעירו, הוא הצליח לעבוד ברוקר, וטרינר ואפילו גג רגיל, אבל בסופו של דבר מצאתי מקלט במועדון סטריפטיז, שם היה זמן רב תחת הבדידות של צ'ן קרופורד. תארו לעצמכם עובדה על מה שראוי לציין כי בתחום זה השחקן השיג פעמות עצומות. לאחר מכן, הוא פגע במודל המודל, יחד עם הקבוצה, הוא לקח חלק איך לבוא לידי ביטוי, מראה שיווק עבור ארמאני abercrombie & Fitch.

אמבר רוז

זה כאשר האישה היא שאחד מהם אנו רגילים לדבר, הכי מוכר, ו KOK אנחנו רגילים לדבר על מודלים תשלום גבוה. מקומות כמו מוצרים ממותגים, הוא ממוקם בקטעי הכוכבים, כפי שרובנו נהגו לדבר, בצורת מופע גלובלי. איך זה לא היה מוזר, אבל אבל שחר הקריירה של ענבר רוז היה עירום בחוזקה בכסף, אז הוא לא מצא דרך נוספת לנסוע כמו החסרונות. אצל אלה, בסופו של דבר, פעמים נפלו בעיות רבות: הגירושין של ההורים, אי הוודאות העשרה, הפער, כפי שהוא ישיר, עם צעיר. רק, כפי שכולם יודעים, העבר הערבי אינו מתבייש, אבל הוא אומר שהוא מתנגש שהוא לא מצא יציאה נוספת מהמצב. נערות ליווי בהרצליה

Cardi B

הראפרים העממיים מעולם לא התביישו בעברו. בראיונות אינספור, לעתים קרובות הוא אמר שבנוערו עבד בבר של סטריפטיז. יש לו רק כוונה של מקרה זה 3.5 שנים. הזמר מודה כי קונקרטי בגלל העבודה הזאת, הוא הפך להיות מי הוא כרגע. במשך 20 שנה על ריקוד, Shesta הרוויח יותר מ 20.000 דולר. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שהוא קנה דירה לקרנות אלה, והשאר "השקיעו" בהופעתו.

קשה לדמיין שכל השחקנים והזמרים הגדולים האלה רקדו פעם עירום בברים ומועדונים. שים לב, אבל זה לא, באופן כללי, מבטל את העובדה כי באותן שנים סטריפטיז היה מאוד כפי שאנו מבטאים, מקצוע רווחי, מה נשאר כרגע. בלי אף אחד, לא כל הכוכבים עבדו רק לטובת הכספים, כמעט כולם הוצאו להורג במודע על הבמה, כי הוא אהב את זה, באופן כללי, אהבתי את זה.

Просмотров: 654 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close