09:00
כיצד להסיר מבולבל אודסה להישאר מרוצה

כמו כמעט כל העקרונות, שכן אנשים משמשים להביע, צעירים, ברגע זה בסדר החלטתי שהכישורים שלי יעריכו רק בבירה. איסוף כמה שקיות, התיישבתי ברכבת והגיעתי לאודסה כל יום. כמה חודשים הגיבו עם חברים, ואז מצאתי את העבודה והסירתי את דירת הסטודיו שלי. אז לעצמי את הדירה, אבל הסכום שבו המעסיק דירגו את הכשרונות שלי, לא הרשה לי לחיות באזור אחר. וכך, אחרי אסון ניצחון, התחלתי לחשוב על מה שהצעיר חושב לעתים קרובות על האוריינטציה הרגילה - על נשים. בהתחלה, זה היה פעם, טוב, להביא בנות בדירה של חברים איכשהו לא עם הידיים. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל עכשיו יש לי את הבית שלי, וחבר שלי דרש את הבשר הטרי ביותר.

להיות כלכלן, חישבתי את כל האפשרויות. מועדון היכרות - לפחות אריגה דולר ללא אחריות. מפגשים עם בנות מעבודה - אתה יכול למצוא זוג, כפי שכולם יודעים, אטרקטיבי, כמה פעמים פשוט ללכת לקולנוע ולהוביל הביתה, אבל זה הרבה זמן, טוב, מי צריך את זה אשליה של מערכות יחסים, יותר ב אותו משרד.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יותר נעים להזמין eSquiten, זה ידגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.
נערות ליווי בחיפה

צ'אט - תמונה של אפרוחים שם התגשם, כאן היתה לי ניסיון אישי. חבר שלי מנהל מערכת Appel זוג בירה הלך הדילמה בונה: "מבולבל אודסה - לא harves, האמצעים זהים הגון, והבעיות הן פחות. יתר על כן, אודסה Slavna עם מבולבל שלו בקרוב העיר הזאת יהפוך הון סקסי אם לא העולם, אז אירופה מדויקת ".

לאחר השלכת קול של מוח מחייב למחצה, התחלתי את האשראי שלי דאו והלכתי לרכוב על העיר. אני אגיד לך איפשהו - הלכתי לשם רק פעם אחת ולא מופיע שם. או שהערב התברר, כפי שכולם יודעים, רעים או ארוס ניגשתי אותי, אבל מה שראיתי שם, אילץ את הזין שלי גם למחוץ ולהסתתר. איך זה לא היה מוזר, אבל מולי היה סיפורו של הזנות של אודסה לארגון מחדש עד עכשיו. זול מבולבל אודסה וכפי שכולם אומרים, בוגרי אציונים, עיניים מרוחות וחצאית מהשוק. ולא ללכת ולומר כי המחירים התרשמו מ 250 עבור מציצה, עד 500 ללילה, אבל העובדה כי סוף סוף היה מעמיד פנים כי קרנות אלה היה נורא. בנוסף, לא הייתי בטוח כי עקבות של כל נהגי המשנה שעברו את הגברות האלה לא היו הולכים לקונדום.

אז, רכיבה על העיר נעלמה. התקשרתי לחבר - סיסדמין והשאירתי שהמחשבות שלו לא עבדה. שירותי מין כאלה באודסה הם לא בשבילי. הוא קרא לי טיפש ואמר כי במילניום השלישי, זונות סוף סוף למצוא את עצמם באינטרנט, במידה האחרונה באודסה. תארו לעצמכם עובדה אחת שהוא השליך לי כמה הפניות ב- ICQ, ואני טיפסתי באתרי אינטרנט של שירותי מין.

מסה של הצעות. מ סלוני עיסוי פסאודו, ליחידים מבטיח לא רק סקס קלאסי, והרבה תענוגות אחרים. ואכן, בחירת גברת שמתאימה לנתונים שצוינו (במיוחד בגיל, כי לא רציתי להתמודד עם השוטרים או בזכות הפסדיות), הבקתי את המספר שצוין באתר. עצמאית, הולך לקחת את הטלפון, הילדה היתה מעט קטיפה, כמו לא רע בירה שחורה. השתילה איתה וזורקת את העלות של מאה קראתי הכתובת שלי. אחרי חצי שעה התקשר הדלת. מחפש זמן רב, ראיתי גברת מהאתר. פתיחת הדלת ומחכה לבדיקה של הדירה עם סרסור, אני מופקדת מאוד בלי לבוא כזה. כמו כולם יחידים אודסה, היא הסבירה שהוא עובד, כי בסופו של דבר, נקרא לאדם. על איך השאלה שלי, ולא מפחיד, מבולבל אומר כי, כמו רבים מתבטאים, לפעמים מפחיד, אבל המקצוע מתחייב.

לוקח קדימה, נטשה, שנקרא האדיסה שלי, הלך למקלחת. בדקתי קרנות רופפות ודברים יקרי ערך, היופי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, יופי, אבל פחדתי לבטוח מבולבל. סקס היה על הרמה המובטחת.

בישראל אין דעות קדומות לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום Esquiten רק רק רואה את הלקוח במקרה, שומר על הראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

ואת המכה העמוקה ביותר אנאלי קלאסי, כל זה, כפי שכולם יודעים, Odessa Putana Natasha ביצע ברמה הגבוהה ביותר. מופיעים באופן שבו עבר הזמן שהוזמן, חזרה האישה למקלחת, והותירה את כרטיס הביקור, נעלמה.

לאחר מכן, כמה פעמים גם התייחס אליה ונשאר מרוצה מאוד, ומלבד כפי שהיא באה, לקחתי את עמיתיה איתה וקיבלתי, כפי שכולם יודעים, הנחה טובה על השירותים אודסה אנשים. אז אלוהים, אם אתה מחפש סקס בתשלום באודסה, להשתמש באתרי אינטרנט של זונות, לא תאבד.

Просмотров: 122 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close