16:20
כיצד למנוע התנגשויות במשפחה ובמערכות יחסים? אנו מחפשים תנאים מוקדמים ומוצאים פתרונות

פחית אם לחיות ללא קונפליקט? ברור שלא. וזו העובדה צנוע. הנה הסוף של הטענה יכול גם יש תרחישים שונים. אני באמת רוצה להדגיש מה זה הנגרמת על ידי היכולת להשאיר מצב קשה עם הזכייה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה חוסר יכולת.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים קונפליקטים במין 2 לא דווח כראוי?

סֶקסִי יחסים גם החלו להיות stumbled על שוניות מתחת למים. האינדיבידואליות שלהם סוף סוף מה שהם נתפסים יותר או יותר כואבים כי יש נאום על הפנימי ביותר.

מה אותו דבר במקרה זה כאשר האיום הוא לנטוש? In-1, לנסות תירגע ומנגינה לתוך גל בונה. יש לזכור כי קונפליקטים ניתנים לפתור סתירות, ולא למריבות, לאישור עצמי שטויות אחרות הרסניות.

In-2-x, למד את הסיבה.

סכסוך תנאים מוקדמים ב sexi

פסיכולוגים הוא אמר כי חילוקי דעות כאלה לא מופיעים על איך אנחנו כל הזמן מדברים עם הנקבוביות הראשונות יחסים כאשר הדם הוא פשוט משחק וכולם חושבים על חבר עם תאווה. אבל בשלב זה, אתה יכול גם לעשות טעות - להתעלם האינטרסים שלך העדפות. זה מכין את הקרקע להתנגשויות בעתיד. שגיאה 2 ב כי אוהבי "להרכיב" במיטה. זה גם רמפה.

אם כך גם העתיד, להביא בעיות עם התנאים המוקדמים שלהם:

טמפרטורים חסרים

סקסולוגים להבטיח כי זהו מכשול בלתי הפיך בתוכנית סקסית. על ה את הרמה המילולית יכולה סוף סוף להסכים, אבל רק במשך זמן מה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אם אחד אדם חסר מין, ואחר הוא רווי מעל המדד, ואז ... מקופל רעב מידה.

ערך אוריינטציות

זֶה מה שנדרש כדי לשים את זה בעדינות, לקחת בחשבון בהתחלה. וכדאי לא להיכנס למקרים רוב, הנישואין, בעוד שורה זה לא להבהיר. אם היא נשארת שחורה, אם כן לא ניתן למצוא איזוופרות אחרות. לדוגמה, שותף אחד מעדיף סקס קבוצתי, 2, אפילו לשמוע על זה לא רוצה. כולם יודעים שאי אפשר לחיות כך לדבר ללא מין אוראלי או אנאלי, עבור אחר זה לא אכפת כי ההוצאה להורג. מדי פעם אנשים משנים את עיניהם לערכים. אני חייב לומר את זה לאורך השנים. אותה עצה היא להתמודד עם מראש, לדבר פנים אל פנים עד אז, עדיין לא, מתברר את צירופי המקרים. ורק אז הצטרף. צריך לציין ש.

אי קבלה כמו אנשים חרגו להיות לידי ביטוי על ידי אחד הצדדים של גבולות המין

זֶה לא כמו רובנו רגילים לדבר, הנחיות ערך. יכול להיות רגוע, באופן כללי, להתייחס איך רובנו התרגלו לומר, סקס קבוצתי, לא לגנות את זה, אבל לא לאפשר את המחשבות על השתתפות בו. סכסוך זה מותר מעט קל יותר מאשר בעבר, פשרה אפשרית. לא לכל אחד לא סוד זה העקרונות שלו, וכדי לפגוש שותף, אם כבר בהתחלה) הצורך להרחיב את גריוני. ואז הרצון של אחר יהיה להשתמש, ולא כימרה בבשר.

אי הקשבה

מִין - רק המשך היחסים. מתי, לשים את זה בעדינות, אין חום, השותף לא אכפת איך מרגיש את החצי השני.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. מכפיל, קונים - צעירים מצליחים, אשר שואפים באופן ספציפי להופיע באופן חיובי בהשקפה בחגיגה, לקחת יד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לספק את כל הצורך.

אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שהוא, זה הפך, עושה את העבודה שלו, לא, כפי שכולם אומר לשים לב דברים קטנים מדברים על כך השני רע. טינה עולה ולבסוף התחזק, התהום מעמיקה.

אי הבנה

לכן זה קרה שזה לא נהוג לדבר על דילמות מיניות. לפעמים התוצאה אסטרטגיה דומה מצעד - בעיות לגדול כמו כדור שלג. אי שביעות רצון במין כדי לדבר בשאר התחומים של מערכות יחסים וחסר רחמים מקלקל אותם. מעת לעת לא ברור היכן באה אותה תביעה, טס מכה. וכל מה שהיינו מדברים, אם כן, שהם מבצעים בעיקרון ביחסים בין-אישיים Nuances. לדוגמה, למשל, בן הזוג לא מראה התלהבות סקסית לבן הזוג עקב צרות בעבודה, זה שקוע בתהליך, שום דבר לא רואה מסביב. והיא Naphnthazited שהפך לא מושך ולא אהוב. תגובות גירוי, או אפילו נקמה. לא למי זה מגיע, לשים את זה בעדינות, את הבגידה, אשר הוא יגלה, צא מהמצב הופך להיות קל. לא לכל מי שמנע, זה נעשה, לדבר ולהסביר? אז אולי לא תהיה נקמה, אבל עזרה.

נסיבות קונפליקטים מין לא רואים רק סקסולוגים על כולם. מה זה אותו דבר לצייר?

אֵיך דווח כראוי?2

דבר

רוב השלטון העיקרי. בלי זה, לא יהיה סוף, אבל יותר שַׂמֵחַ. במקביל, בסופו של דבר, אין צורך לדבר על הריצה, לא בין, אבל רגוע ויסודית, נסו ללמוד את כל המניעים, להנציח את שני הצדדים. אם הבעיה נפתרת, לקחת את הנורמה - לבטא את כל התביעות אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן. באופן כללי, כמו שביעות רצון. מישהו קטן יודע מה זה נעשה כראוי. יש כלל כזה בפסיכולוגיה - מדברים על עצמך. אני חייב לומר כי מילים אחרות לא מדברות, איזה צד נגדי רע, וכמה מגיע לבסוף, ולדבר עליו רגשות וברגשות משלו. לא "אתה לא ליטוף אותי", אבל "אני מקבל לא טוב כאשר אתה עושה את זה ". כלומר, וההבדל גדול.

תגלה

סרק השיחה תתברר במקום שבו קבור הכלב. אז יש צורך להבין את זה עם שלה, בכלל, לעשות. אם זה מאוד רציני והושג רחוק, זה עשוי להיות טוב יותר לחלק. אבל לרוב ברמה המילולית כאשר כנות ותשוקה לתקן את המצב, הבעיה נפתרת, העולם הוא הוקם בזוגות.

החוזה

אם השיחה, זה לא מספיק, יש צורך לסיים הסכם על פעולות משותפות ב שיפור המצב. ולדבוק בקפדנות לקריטריונים החוזה. תארו לעצמכם עובדה אחת שכאשר אי ציות - עונשים. איך זה לא היה מוזר, אבל למשל, לא מקל על בן הזוג כפי שהוא צריך, כמו מוסכם, בן הזוג כך לדבר מבטלת את קניות הלחץ.

אני שומע אותך

רוב העיקר הוא לשמוע ולהבין אחד את השני, לנקוט נקודת מבט של אחר.

אבל בעיקר לשמור על הראש שלי, כי אין זוטות במערכת היחסים. כאשר אדם מעד, הולך ליד לתמוך בו, מלווה כמה מאיתנו אומר כל הזמן, מעט מאמצים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אם אין תמיכה, ואז את השינוי בהכרח - או ליפול, או יהיה כל כך חזק כי לא חזרת חזרה. כדי לא לצאת, יש צורך לדבר כפי שהוא צריך, להתמקד באהבה וכבוד. אז האירוע הסיבי הגרוע ביותר יהיה דרך החוצה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. אבל זה בדרך כלל לא אחד בלבד הצדדים שימושיים בעבודה.

לשים לב לעובדה שאני עוזר זוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

ההמלצה העיקרית שעדיין תימנע מתנגשויות חריפות ביחסים - להחליט על הקושי כפי שהם מגיעים. יש לציין כי לא לצבור אי שביעות רצון. אם משהו לא, באופן כללי, זה חליפות - לספר שותף על זה הולך. אל תקווה כי האדם האהוב יהיה, הבעלים של כמה מאיתנו כל הזמן אומר, הזדמנויות על טבעי יכול לקרוא את המחשבות שלך. לעתים קרובות השותף אפילו לא חושד שמשהו לא אוהב משהו בשבילך. ואכן, אנשים נוטים לסבך את החיים לעצמם, יצירת מדגיש ביחסים ומצבי סכסוכים על מקום משוטט. הימנע מהם אפילו יותר קל מאשר נראה. תארו לעצמכם אחד העובדה שאתה לא לארגן שערוריות, אבל אומרים, לדון הכל כפי שאנו מדברים כל הזמן, רגעים מעורפלים רגוע. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

Просмотров: 418 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close