20:52
מציצה עם תה חם - למעלה 10 עצות לנשים

גלה להבין איך לעשות הבחור שלך הטוב ביותר מציצה בחייו הוא לא בניין רקטות. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה די מדבר עם בן זוג ועושה את הדרך שבה הוא התחיל להיות, רוצה. אבל איך להיות, אם האהוב שואל משהו יוצא דופן? בשביל זה, טכניקת תה חם מתאים. על הדיבור שלה בזהירות במאמר.

התוכן של המאמר

1 Top-10 עצות עבור "תה" ללא דופי 2 איך להתחיל וכיצד לסיים?

Top-10 טיפים כיצד רובנו התרגלו לדבר, ללא רבב "תה" מציצה-_10

מציעים מציצה

את המילים הנכונות, כמו אנשים נהגו להביע, לפעמים יעיל מאשר מציצה עצמה. באופן ספציפי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, כי מילים מלוכלכות, כמו: "מה דעתך על מציצה?"או" אני רוצה גם לטעום את זה "כל כך חשוב. רוב הגברות עוסקות במין אוראלי בשקט, כאילו הן מודפסות ברכב. לא צריך להיות כמו רובנו התרגלו לומר, כזה קשה. להירגע ביסודו וכיצד לשנות הנאה. יש צורך להדגיש כי כל דבר אחר הוא אפילו טוב יותר מאשר לא להגיד שום דבר. להיות רם וחושני.

סטוניט

אם אתה לא, לשים את זה בעדינות, אנחנו משוכנעים שאתה יכול לסחוט את העתק רכש, ולאחר מכן להחליף את השתיקה של הנאן. Moans כפי שזה יעשה רטט נעים כי לעשות מציצה הרבה יותר רגיש יותר.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים באופן מלא כי אסקוגר פשוט מלווה את השותף באירוע, תומך בראיון וללוות אישה בכיתה VIP הוא סימן של המצב.

גניחות לגמר לגמרי כמו תחליף של דיונים, אם אתה עדיין ביישן.

מציצה - לא עובד

תסתכל על מציצה כמו עבודה - פירושו לעשות את זה ביותר מאשר מפחיד. כולם יודעים שאחד מאותם נשים לא נעימות. שקול את מציצה כמקור ההנאה הגבוהה ביותר עצמה, ורק מאוחר יותר עבור הבחור אתה באמת אוהב. מה הרבה ביסודו - להפסיק להסתכל על מציצה כמו בחור מתנה. לא רוצה - לא לעשות. אין צורך לסחוט את העונג של עצמך ולעשות מישהו לטובת.

אל תקוע על קשר חזותי

אפשר לשותף שלך גם בצע את העיניים שלך ולדבר איתך סף של קשר חזותי. אל תדאג לגבי מה שאתה לא יכול להיות נפלא כמו שאני רוצה. עבור שותף אוהב אתה בלתי נשלט בכל עמדה. הרגע הטוב ביותר כיצד להתבטא, הקשר החזותי הוא הרגע שבו הוא סוף סוף חווה אורגזמה.

בחר תנוחה טובה

כאשר אתה עושה מציצה, יש לך כוח שלם על השותף. מבחירת התנוחה תלויה אם היא תקבל הנאה, או נשארת ללא יתרונות גברים. גברים - ויסות. להיות במצב שיפתח תמונה מלאה של המאמצים שלך. לבחור, כפי שכולם יודעים, תנוחה כזו שתדגימה את זה דומיננטי מעל לך. תארו לעצמכם עובדה אחת לרדת אל הברכיים, מביטה בשותק מלמעלה למטה, או התיישבה ברגליו, קוגדו, בסופו של דבר, תשכב על המיטה.

מציצה היא לא מרוץ

למהר במהלך meneneto ואת המירוץ כדי לסיים הוא לא, באופן כללי, יעשה את התהליך של טוב. להיפך, זה יהיה רק ​​ליצור mmoiler כי אתה רק רוצה לסיים בהקדם האפשרי וללכת שלך "ממלכת" אדיר "שלך. אל תמהר. כל דבר ארוך יודע מה להתמקד בהנאה. לא לשים הגבלות זמניות. תן, באופן כללי, מציצה ממשיכה ככל הנדרש לשניכם.

השתמש בידיים שלך נכון

אם אתה חושב הפה שלך הוא הכלי היחיד עבור הנאה, אז אתה טועה. בידיים - בסיס, איך להשיג מציצה טובה. מישהו קטן יודע מה סיכה עבור משחק מקדים. תקשיב לתחושות הבחור ולנועים שלו. הכל כבר זמן רב ידוע כדי לבחור כמה באים לידי ביטוי, האסטרטגיה הנכונה ולספק הנאה מקסימלית.

לא לנשוך אותו

אף אחד לא רוצה שהוא יהיה חבר. אבל לא כל הגברים - מתנגדי נגיסות. כמעט כולם באמת, סוף סוף, כמו חתיכות אור בהרכב עם slampling וליקוק. זה יכול להיות גם נרגש מאוד, אם יהיה, זה יהיה מוצג עם פתק של שובבות. נערות ליווי במרכז

איך להתחיל וכיצד לסיים?אני

אם בחרת בטכניקה זו, ואז ללכת לדוג כמו שאנחנו משמשים לדבר, תה חם, שמפניה ומים קרים. למה כל כך הרבה? כרגע נספר.

ראשית, לעורר, כפי שכולם יודעים, הפין על ידי הטכניקה הרגילה של מציצה. ואכן, להתחיל עם שבץ מוצץ את הראש, אבל לא להגזים אותו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אזור החריץ כולו, הישבן, פני השטח הפנימי של הירכיים.

כאשר השותף שלך הוא בשיא ההתרגשות, להמשיך במיוחד ל "Tea Blowjob". איך לעשות את זה כך להגיד?

הקלד את הפה שלך, כפי שאנו מבטאים, תה חם מעט עם ספוגים סגורים להיכנס חבר בפה. לעשות כמה תנועות, פעיל שפה מובילה על ידי חבר. אולי זה עוקף, לא כפי שנהגנו לומר, מוציאים חבר בפה, תה עשן, מיד קידום חבר בגרון. הקלד שמפניה קטנה בפה ושוב להיכנס חבר בפה. תנועה חוזרת על ידי אנלוגיה ועשן. תארו לעצמכם עובדה אחת שאנחנו מחפשים כך הטמפרטורה של שמפניה היה חדר. מעבר מתה חם ועד קר שובבה, איך להתבטא, שמפניה תיצור ניגודיות מיוחדת, אשר יפתיע את השותף שלך. הקלד את הפה שלך, כפי שהוטל, מים קרים מעט, אבל לא מגניב. חזור על מניפולציה, אבל לא לבלוע. במקרה של זה, בואו לשחרר מים דרך ספוגים, לחות את כל אזור inguinal.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. נעים יותר להזמין Esquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

תארו לעצמכם עובדה אחת המשלבת את האפקט הקיצוני עם לחיצה על החלק התחתון של הבטן וליטוף את פני השטח הפנימי של הירכיים.

להשלים את מציצה גם גרסה קלאסית או על ידי מעבר משחק טמפרטורה עם שעווה או קוביית קרח.

לא מבינים כיצד להפתיע את השותף שלך? השתמש בטכניקה תה חם. היא אולי יודעת שזה לא כל כך כמו שאנו מבטאים, חוכמה, כפי שחיכה, אבל ההשפעה של זה באמת מדהים. אגב, במקום תה, אתה יכול ליישם איך אנחנו מבטאים, מים חמים רגילים.

Просмотров: 167 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close