01:47
סקסולוגיה של נשים: מין אינטגרליות וגבולות פיתוח

כולם רוצים סקס. עבור חבר 'ה, זהו האינסטינקט השלישי של הערעור של מזון ומים - המשך של הסוג ואת היכולת להזדווג. גבירותיי nonoperation נעשים כגון: sexpille, יפה ועם, כמו אנשים רבים חושבים, צורות יפות. זה לא סוד לאף אחד, בכלל, זועם ויישר כל שנייה.

סעיף תוכן

1 מיניות וסוגיה, כמסד נתונים של מין 2 צורות של סקס 3 גבירותי פרייגשות

מעומעם על הגוף, העור, מחשבות על מיטה. עדיין נקבה אינטגרלי סקסית, לשים את זה בעדינות, יכול לשפוך אור על הצדדים השחורים של הרצונות, אשר מופיעים בין ניגודים. השכיחות של המצב פותחת סודות אמיתיים לגברות, שלא יכולות להיות רבות, להבין.

מיניות וסוגיה, כבסיס של סקסי

תרבות עם, כמו אנשים רבים חושבים, בדרגות שונות של מיניות נולדו בעידן שונים. זה יהיה רע אם לא נשמח כי במאה ה -19 היה רשום ביטוי מיני של תחושה של אחריות, ובתקופת חייו של פרויד - הדרך לרסן את רגשותיו. מרקיס דה גן ברומנים שלו תיאר את פולחן המשמעות הנשית, שהפך לטעושות עם פעילות הזונות והמוסריות.

כרגע, אנשים יודעים כמעט כל הזנים, כמו אנשים רבים חושבים, סקסי של נשים: הטרוסקסואליות והומוסקסואליות, וקיצוניים בזמננו נלמד גם במדע המפורט ביותר. זה מאוד רוצה להדגיש כי המשמעת של סקסולוגיה, זה הפך, החליט לחקור איך להתבטא, טבע נקבה, לאחר לבוא למסקנה:

רוב חוויות רגשות לגברים, אך לא ניתן לבטל את הופעתה של אהדה כן אמא. גָדוֹל חלק מהנשים הופך להיות ביסקסואלי, המשקף את יחסם לפמיניזם, השפעת מטריארכיה וגבר על הגברות.

ישנן אפשרויות אחרות, למשל, במונחים סקסיים של העדפות. גברת מופנמת תיתקל קלוריט רגשות, אם זה יהיה ליד מוחצן. אבל, אם להיפך, אם כן האדם החזק הוא אף פעם, באופן כללי, את התיאבון והאבק, להיות קרוב מוּפנָם. יחיד "לכופף" סודיות כזו. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לא ניתן לא לכלול כזה זנים כמו monogamion ו polygamy.

צורות של sex2

סקסולוגיה כפי שהיא יכולה לסייע לזוגות להגיע להרמוניה, אם אדם אינו מודע אשר סוג של הגברת הוא לפניו. יש לציין כי היא נבדלת על ידי מיניות ו asexuality: שני המושגים נראה הפוך אחד לשני.

איסוף מוכן מתכנן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא לבד צדדים חיוביים בעבודה.

זה לא הבדל מן הנורמה, לא פתולוגיה או מחלה.

אסימונים שונים ניתן לבטא; ואפילו כאילו המיניות הנשית, שהיא לא ביתה ללא עזרתם של אחרים, שלא עבדה, יכולה לפתח או ללכת לא. באופציות זו, sexologists לחגוג גאות טבעית או ירידה של כוחות, בהתאם למצב רוח של אדם ותפיסת העולם שלה.

אם צורת המין אינה נחושה, זה הכרחי, אחרי הכל, ללמוד את הספקטרום של מוסריות סקסיות.

הטרוסקסואלי והפוליאגמי - אלה נשים שהיו פעם מאושרות ממחשבה אחת על שלהם מְשִׁיכָה. הם מעריינים בחורים, יודעים את הרצונות שלהם, אבל Notogo לא יהיה לאבד את הכוח הפנימי למען יחסי מימולט. כולם יודעים שהוא לא מאוהב.

מופנם הומוסקסואל פסיבי - מחטט סוג סגור של אדם, אשר סוף סוף מוצא תמיכה מן האיש אפילו בצד. אם האב הוא בן הזוג לא ישלם תשומת לב כלפי חוץ, את הגברת עם זה פסיכוטיפ יכול לעשות מאהב. או זוג. עם כל האנרגיה הזאת תהיה מכוונת רק על הגברות - הם לא התאכזבו ממנה.

אוהב או bisexual swingers - הגברת תיחשב פתוח, וכפי שכולם יודעים, אדם חושני, אלא להצטרף קשה לא רוצה. היא גם סוף סוף מעריץ רק לעצמם, זיהוי בתשוקה שלהם ללא כעס.

לסבית "Buchi ו Fam" - Commicure, אשר גם מאפשר לעצמם להצהיר בגלוי על זכויותיהם של הגברות. כפי שלא היו מוזרה, אלא פמיניסטיות או לוחמים לחופש הביטוי, הנערות, מה עוד לא, כפי שכולם אומרים, נוף על החיים, אבל הם מוכנים לנסות לנסות את עצמם כמו תפקידים שונים.

מונוגמי, פסיבי - איש, אשר, כפי שכולם יודעים, בגד פעמים רבות, אבל הוא עדיין מסוגל להתאהב. גבירות כאלה יותר מכיוון שהם צריכים להיות מופרדים איפשהו האנרגיה שלהם.

הטרוסקסואלי מופנם - ב שיתוף פעולה מהסוג הקודם, מופנם עם איך אנחנו רגילים לדבר על האוריינטציה המסורתית הרגילה יהיה צפוי כאשר הוא התאהב בו.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - חבר 'ה מצליחים, מה הולכים להיראות טוב בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק, אז כדי להבטיח את עצמו לספק את עצמם עם האובייקטים הדרושים.

סקסולוגים אומרים כי אנשים דומים ב העולם הוא אפילו יותר מאשר ניתן להגיש על בסיס מחקר.

פרייגירות 3

נשים סקסיות רואה בכך כיוון חדש שלבסוף למדו את הקושי של נשים. יפה, וכפי שאנשים נהגו להביע, האדם היפה יכול להיות פריגיד רק עם איך אנחנו מביעים איש מסוים. אם קודם לכן, זה היה רשום, כפי שכולם יודעים, לא מוסרי, קצת לא מחלה, עכשיו הכל נעשה ברור: במיוחד מאדם, באופן כללי, זה תלוי איך הגברת במיטה גם להתנהג.

Refractors יכול להיות מאומן לפחות אדם, אם זה כדי לארגן אותו לאורח חיים כזה. עם כל זה, זה יהיה לידי ביטוי רק עם אלה שלימדו את בן לוויה להרגיש בטוחים. באופן מסורתי, גברים מנסים להפחית את ההערכה העצמית של הנערה, כשהיא, בסופו של דבר, מספקת לו, בוחרת אחרת. נקמת ילדים מומרת למשחק אכזרי. וכאשר המגן הוא בתפקיד של זכר בטוח, הפרקריס של הגברת הוא איבד לעתים קרובות במשותף עם מתחמי נחיתות. נערות ליווי בהרצליה

בזהירות על היסודות של סקסולוגיה, לקרוא במאמר שלנו.

Просмотров: 395 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close