22:31
איך לעשות אהבה בחדר האמבטיה: סקס חם ורטוב

גברים ונשים רבים חולמים על שמחה אהבה פנימה מים - ג'קוזי, בריכה, ים או חדר אמבטיה. אבל כדאי להבין את זה במציאות, תשוקות אלה לא כל כך פשוט. ויקטורי ב חיים אינטימיים הוא פשוט הכרחי, במיוחד כאשר מגעים סקס פונה אחראי. כמובן, אתה יכול לצפות בסרטים פורנו, ולאחר מכן לנסות ליישם את זה, סביר להניח, יוביל לאכזבה. וזה נ ' מוזר, כי חומרי וידאו למבוגרים, יש מעט במשותף עם המציאות. במיוחד אתה צריך להיות זהיר אם תחליט לעשות "תשוקה רטובה". הַצָעָה תשומת הלב שלך היא חומר מעניין עם זוג עצות שימושיות על איך לעשות אהבה בחדר האמבטיה. אנו מקווים שתיהנה ממנו, ותגלו משהו חדש.

התוכן של המאמר

1 פנטזיה ומציאות 2 טמפרטורת המים צריכה להיות נוחה 3 עוזרים נעימים 4 לא לשפוך יותר מדי מים 5 בחר את התנוחות הנכונות 6 יציבה אידיאלית עבור קיום יחסי מין בחדר האמבטיה 7 השתמש צעצועי מין

פנטזיה ומציאות

בסרטים פורנוגרפיים רבים, מציג בידור חריף במים. סצנות כאלה מגבירות את המין אטרקציה ויהיה פנטזיות ארוטיות על הצופה. אני צריך לחזור על הכל החיים האמיתיים, כי המים מכילים מספר עצום של חיידקים שיכולים לגרום למסה של מחלה. מומחים מתייחסים כזה פורניר סקפטי, אבל אם אתה זהיר ופעל לפי הכללים לא תיתקל בבעיות.

טמפרטורת המים צריכה להיות נוחה 2

משטר הטמפרטורה שנבחר לא נכון יכול להוביל לבעיות. רבים מאמינים כי עדיף להשיג מים חמים, אבל זה לא נכון. אתה הולך לקיים יחסי מין, ולא מהביל, אתה לא צריך תשכח מזה. אזורי אנוש אינטימיים, ובמיוחד במצב נרגש, מים חמים תופיעים כואבים. אם אתה חושש שאתה להקפיא, אז מחממים את החדר מראש. טמפרטורת המים האופטימלית צריכה להיות 40-50 דאגות.

עוזרי נעים 3

יהיה מצוין ליזום משותף השותף שלו הליך מים. כי הוא לא יכול רק לקנות יחד אבל לעשות חצי עיסוי מרגש. למרבה המזל בזמננו, יש הרבה דרכים לחזק את האטרקציה המינית.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות פסיכולוגיות. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. זה קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה יפה.

לקנות ארומטי מראש נרות, מנורות, שמנים אתריים עם אפרודיזיאס. מרגיע לחלוטין שמנים כאלה, כמו יסמין, ילאנג-יליף, כתום, אשכולית. עוזר מצוין בעירור שותף יהיה מוסיקה נחמדה. בנוסף, ניתן לרכוש חנות המין מנגינות המיועדות במיוחד לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה.

לא לשפוך יותר מדי מים 4

אל תשכח את חוקי הפיזיקה. לא לחייג אמבטיה מלאה של מים, אם אתה לא רוצה להציף את השכנים שלך מלמטה. עדיף להוסיף מים קצת מאוחר יותר מאשר להשאיר את עודף מהרצפה. לשקול אילו תנועות פעילות במהלך יחסי מין, לתרום להיווצרות של גלים בדיוק מתיז מחוץ לשירותים.

בחר את התצוגה הנכונה 5

בטעות לא להיפגע, אתה צריך לבחור תנוחה אידיאלית לבעלי מין. שקול את רוחב, נפח ואורך המכולה. האפשרות הטובה ביותר תהיה כאשר אישה היא על פניו אל גבר או למעלה עם חזרה לשותף עם תמיכה רגליים.

תנוחות אידיאלי עבור קיום יחסי מין בחדר האמבטיה

תנוחה ראשונה - ללכוד עמוק. הבחור חייב לנוח בצד ולכנע קצת ברכיים. הנערה יושבת על הזין שלו, כך שרגליה ממוקמות על צדי הירכיים של השותף. כדי לשמור על איזון, הילדה צריכה להישאר על כתפיה אהובתה. יציבה כזו בהחלט כמו אלה שאינם יודעים איך לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה, אבל יש לו תשוקה עצומה. ראשית, יש מקום בין הגופים המאפשר לך לצפות בתנועות אינטימיות. שנית, אם הנערה תיסגר ככל האפשר לגוף פרטן, ואז חלק הערווה שלו יעורר את הדגדגן, וזו דרך ישירה להשגת אורגזמה.

התנוחה השנייה - "באגי-ווג". גבר מסתמך עליו חדר האמבטיה הבחור. רגליים שומרות בצורת מוארכת, מעט כפופות ברכיו.

עמידות רוסית וחוסר פגום של מידע זרוע שיפוט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו שמוצג היום, עובדה זו חייבת להיות שותקת. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אישה צעירה חייב לשבת על זה כעל רוכב. כתמיכה, כי שלה ישרת Ankolotka. ואז את הגברת צריכה לשכב על חזהו על ירכיו של גבר, ואחרי כדי להתחיל להעביר. למה אנשים בוחרים בתנוחה זו? הנאה מדהימה שני האוהבים יספקו חדירה עמוקה. השתמש מתנפחים כרית, אשר תפחית את הלחץ על גב האדם. עם תנוחה כזאת, ילדה יוכלו לשלוט בעוצמת החדירה והמהירות.

תנוחה של השלישי - Bouke. רק עבור אלה שיש להם בבית אמבטיה עמוקה או בריכה. למלא את כל היכולת של מים. הילדה בטח לעבור לצד האמות. יֶלֶד kneels ומרים שותף עבור הירכיים, בין שלה apoded סָמוֹך. בתנוחה כזו מתבצעת חדירה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

השתמש ביעדי מין 7

בחנות של סחורות אינטימיות אתה יכול לקנות מיוחד צעצועי מין שניתן להשתמש בהם במים. ממריצים ואקום דגדגן, scrotics ופטמות - הסחורה המבוקשת ביותר. המנגנון מוגן גוף לחות, אשר מבטיח עבודה מלאה במים מגן מפני סגירה. עם דבר כזה שאתה יכול לקבל מינית שביעות רצון מלאה. חם I ניסויים רטובים.

Просмотров: 236 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close