הורמון זכר משחק תפקיד מכריע בפיתוח Spermatozoa, הוא גם סוג של דליקים לתפקוד איבר זכר. טסטוסטרון נמוך עשוי לספק ליבידו. זִינָה תפקוד לקוי, חסרון או חוסר אטרקציה אינטימית אינם קשורים לעתים נדירות עם נמוך את רמת ההורמון הזה.

התוכן של המאמר

1 גורמים הורמונליים של נמוכה הים 2 תפקוד לקוי (ED) ו אינדיקטור טסטוסטרון 3 איך להעלות את הרמה טסטוסטרון

גורמים הורמונליים של נמוכה כניסה מינית

עדיין נשאר מסתורין כמו טסטוסטרון מסוגל להגדיל את התשוקה המינית. רמת ההורמון משתנה בגוף בהתאם לגיל, אורח חיים שונה באופן משמעותי עבור כל אחד גברים בנפרד. מחוון ההורמונלי הגבוה ביותר, כמו פעילות מינית שהושגה במתבגרות ו -20 שנה לאחר מכן מה לאט לאט. רבותי של זקנה הם הגרועים ביותר דירוגים מיניים (אם כי לא תמיד). מידת הליבידו משתנה מאוד בין גברים צעירים, והעובדה כי אחד ישקול מספיק סקס הכללה, זה נראה הנורמה. אטרקציה מינית שונה אדם בהתאם לגורמים כגון בריאות גופנית, חשיפה מתח, שינה שונים ואחרים.

... Читать дальше »

Просмотров: 273 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

גברים ונשים רבים חולמים על שמחה אהבה פנימה מים - ג'קוזי, בריכה, ים או חדר אמבטיה. אבל כדאי להבין את זה במציאות, תשוקות אלה לא כל כך פשוט. ויקטורי ב חיים אינטימיים הוא פשוט הכרחי, במיוחד כאשר מגעים סקס פונה אחראי. כמובן, אתה יכול לצפות בסרטים פורנו, ולאחר מכן לנסות ליישם את זה, סביר להניח, יוביל לאכזבה. וזה נ ' מוזר, כי חומרי וידאו למבוגרים, יש מעט במשותף עם המציאות. במיוחד אתה צריך להיות זהיר אם תחליט לעשות "תשוקה רטובה". הַצָעָה תשומת הלב שלך היא חומר מעניין עם זוג עצות שימושיות על איך לעשות אהבה בחדר האמבטיה. אנו מקווים שתיהנה ממנו, ותגלו משהו חדש.

התוכן של המאמר

1 פנטזיה ומציאות 2 טמפרטורת המים צריכה להיות נוחה 3 עוזרים נעימים 4 לא לשפוך יותר מדי מים 5 בחר את התנוחות הנכונות 6 יציבה אידיאלית עבור קיום יחסי מין בחדר האמבטיה 7 השתמש צעצועי מין

פנטזיה ומציאות

בסרטים פורנוגרפיים רבים, מציג בידור חריף במים. סצנות כאלה מגבירות את המין אטרקציה ויהיה פנטזיות ארוטיות על הצופה. א ... Читать дальше »

Просмотров: 236 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

כולם התרגלו לחשוב כי עבור עוררות זכר יש צורך דברים מסוימים: עקב, גוף נקבה, תחרה ועוד רבים דברים סטנדרטיים. אבל מחקרים הראו כי יש עדיין משהו שלא יכול לבדיחה לעשות גברים.

התוכן של המאמר

1 מפוחד - נרגש 2 אפרודיסיאקא טעים 3 נשמה naraspyu 4 מחזור חידה 5 שניים של LARTZ, אותו דבר מהפנים 6 מטפחת מתתדורה 7 ידיים - ברבורים

מבוהל - קלוע

הפחד הוא דחף חזק כדי עירור. סטָטִיסטִיקָה Neuzolima: ברגע זה מבוהל, הליבידו הזכר ממריא הגבוהה ביותר מגבלות. זהו הסבר מדעי. הדבר הוא שבמהלך הפחד הגוף מייצר אדרנלין, אשר מושך את ההורמון של מתח - קורטיזול. בחקירת פעימות לב זו, חומות הספינות להירגע שמוביל את ההתרחבות שלהם באופן פעיל מילוי דם. מה קורה ברגע זה במכנסיים, זה לא קשה לנחש. וממנו יש הפוך אות באזור המוח האחראי על התרגשות מינית.

לא להיות מופרים, קבוצה של מדענים מהאוניברסיטה טקסס, תחת הנהגת סינדי מלסטון, החליטה לנהל ניסוי על ידי ניצול סיוע של האטרקציה של הפארק המפורסם ... Читать дальше »

Просмотров: 284 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

עבודה לנשים בתחום הפנאי היא רווחים טובים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי ברשת אתה יכול לקבל הכנסה באמצעות אתרי מצלמות אינטרנט. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הגברות לדבר עם מבקרים באינטרנט רק לקבל קרנות אמיתיות עבור זה. אבל הקריירה הראשונה היא לא כל הנציגים רצפה חלשה מוכנים להפגין את הפנים שלהם לחבר. ניתן להסתיר כמה מתבטאים, מסכה?

חוקים קפדניים אתרי מצלמות אינטרנט

באינטרנט הרבה פורטלים לתת עבודה שילם מאוד עם בנות יפות. כפי שכולם יודעים, כל אתר, כפי שהיה, יש רשימה פרטית של כללים, אסור להם להפר. אם בעיצומו של האיסורים, זה הפך, זה היה פריט - לא מקובל להסתיר את הפנים במהלך שידורים, עדיף למצוא משאב אחר. לקבלת הפרות, אתה יכול להיכנס לרשימה השחורה או באופן כללי, הפרופיל יהיה חסום לא מותר להביא רווחים, אשר, זה יהיה יהיה לתלות, אבל את החשבון, כפי שכולם יודעים את הכבל האישי.

למה, לבסוף, Zobrek מודלים מצלמת אינטרנט להסתיר פנים? יש כמ ... Читать дальше »

Просмотров: 228 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

close