13:51
איך לפתות גבר

כמה לפעמים יש חיים! זה קורה, למבט ראשון, הגברות עם המראה הרגיל של גבויות חלל, אבל היופי האלגנטי לא למשוך את תשומת הלב של החבר 'ה. לא כל הגברת היפה לפתות את הנציג של מין חזק, מראה אטרקטיבי כאן זה לא מספיק. את האמנויות של לפתות, לא יכול להיות מבולבל עם הפיתוי של הרוכב. היום, תקבל את ההמלצות הדרושות ואתה יכול להתחיל את הנוהג של הפיתוי הגברי.

מהי הפיתוי

איך לכפות נציג מיני חזק לחשוב עליך במשך ימים, חלום, חיפוש - זה מה כל הנשים רוצה. לפתות את הרוכב האמצעי, קודם כל, להשפיע על דעתו, להתאהב בעצמו בנוסף לרצון. אישה מיומנת תמיד תהיה על הקצה בין:

  • וולגריות ואטרקטיביות;
  • וולגריות וחופש;
  • תיבת וערמומי.
  • אז בואו ניקח את תשומת הלב של גברים.

    כיצד לפתות - הצעדים העיקריים

    פיתוי עצמו כולל נקודות רבות. אתה לא יכול להגדיר צד אחד של יכולת הפיתוי, אחרת אתה לא מקבל שום דבר. לפתות - זה אומר להגדיל את אהדה הראשונית ועל כך, עליך לקחת בחשבון את כל הניואנסים.

    מראה חיצוני

    הכלל הראשון - תמיד לטפל. אל תעזוב את הבית בלי להרים. שמלה אלגנטית ויפה, גם אם אתה רוצה ללכת סופרמרקט עשרה מטרים מהבית שלך. תן עדיפות לחצאיות, לא ג'ינס או מכנסיים. גברים גם אוהבים נשים בשמלות. לחשוף את החלק המרהיב ביותר של הגוף, עדיף להתמקד אחר: כתפיים, אזור detolled, המותניים, הרגליים, הירכיים ... תמיד תהיה לך הזדמנות להפגין גבר כל תענוגות של צללית הנערה שלך.

    גברים אוהבים היטב נשים מסודרות, שממנו מכות תמיד ניחוח נעים. עם זאת, לא לחרוג ריח ורוחות.

    מִשְׁחָה. למרות צבע אדום בהיר - זה קורה, זה נראה די וולגרי, אבל עבור cavalor בידע הראשון, זה מאוד אטרקטיבי. ואז הוא מתחיל לעצבן קצת, כי נציג זכר רגיל לא תחליט לנשק את הגברת בשפתון "צבעים פעילים". גוונים חמים של חבילות כמו קר יותר מאשר קר.

    אבל לא רק את הנתונים החיצוניים של הבנות מפותדים על ידי גברים. דרך לדבר, גישה ומודיעין יופי תמיד. יצוין כי גברים לא אוהבים את הגברות בקול רם. תחשוב לפני שאומרים משהו. אל תגיד וולגריות, לא נשבע על ידי מחצלת

    ועוד רגע חשוב יותר - תמיד להיות במיקום המצוין של המוח ובאווירה מורמת, אתה תחייך לעתים קרובות יותר, כי כל הגברים מעדיפים הומו, לא אפור נשים.

    תִקשׁוֹרֶת

    שיחה - חלק חשוב מאוד של הפיתוי הגברי! אז זה משתמש בשיחה שאתה יכול בקלות לפתות רוכב מוצק אפילו לא עוזב את הבית דרך האינטרנט על אתרי היכרויות, כולל הדוגמה המברית ביותר היא אתר האינטרנט שלנו "שלך עבור שלך" - Massazhka שלך.Com. לפתות נציג של מין חזק, במהלך התקשורת איתו, הגברת חייבת להעריץ אותם, הוא מעוניין להקשיב לו, לפתח את מחשבותיו. עם זאת, לא תמיד מסכים עם הרוכב, חשוב לא לאבד את דעתך ולפעמים להביע אותו בעדינות. לא לשלול אותו ניצחון בשיחה. אם היועץ שלך בכל שאלה.

    בשלב הראשון, התקשורת שלך יכולה להיות בעל אופי ידידותי. כרגע, הגברת צריכה להיות יוזמה ופעילות. לדוגמה, להתקשר ולהזמין כוסות תה, אבל לא מותר בגלוי באהדה שלך. ורק כאשר אתה רואה שאדם הוא נלהב, מעוניין, להעביר את היוזמה לידיים החזקות שלו.

    להיות בן שיחוי רוחני ומעניין, לעזוב את הרוכב להרגיש בטוח ונינוח. בשלב זה, השיחה מתורגמת בנושאים של אופי גלוי יותר. 100% גברים כמו המשחק הזה טעים לצחוק מאוד מלח.

    הפיתוי של נציג הרצפה הגברי הוא בעיקר היוזמה של הגברת. בואו באתר שלנו "עיסוי", במקום המודעות שלך בקרוב מאוד, תהיה לך הזדמנות להכיר את הרוכבים מעניינים!

    https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

    Просмотров: 2936 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close