13:50
מיניות של בנים וגברות: אגדות ומציאות

קרוב לוודאי שכולם יכולים לעוף, זה הפך, לזכור את המעטים הידועים לכולם "אמיתות" על הצעירים הסקסיים וגברות:

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

1 גברים ברציפות, באופן כללי, לחשוב על סקס 2 גברים אוננות לעתים קרובות יותר נשים 3 כל הגברים - סַבתָא? 4 גברים נדרשים פחות זמן להשיג אורגזמה 5 נשים צריך רומנטיקה וגברים - רק סקס גברים זה רק אחד; נשים יותר נאמן; הכל גברים - BALENNIKA.

וכפי שכולם מובנים, רבים, רבים אחרים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים שרוצים לנצח להסתכל על הפגישה, הליכה ישירות עם יד עם גברת יפה. זה להרוויח מספיק, כך שהוא מכוסה לחלוטין על ידי אובייקטים הדרושים.

עם כל זה, בדרך כלל אחד שלהם ואת אותה הבטחה: גבירות על סקס לא חושב הרבה, הם כולם נאמנים, מצפוניים, בלתי ניתנים להחלף וגאים, וגברים הם יצירות רוח כאלה, רק לחשוב "על זה", אדם צריך רק מִין.K / F "Bobnek" שוב לקח את המקרה, כפי שישבנו איתך, תלמידים חסרי מנוח. בתוך אלפיים חמש-עשרה שנה, היו להם ניסיון כזה: שישה גברים ושמונה גבירות ניגשו ל -16 שישים ושניים גברים ו -100 תשעה-עשר נשים במועדון לילה או בקמפוס של המכון ורמז על האפשרות של סקס.

גברים לחשוב ברציפות על sexi

וכאן תלמידים של 1 ממכונים שנערכו המחקר שהתוצאה שלו היתה מעניינת למדי:

קוֹדֶם כֹּל, הם חישבו כי הם ולא הבחור ביום מתעורר שש עשרה שעות, אז סקס הוא סוף סוף יש זמן לחשוב כמו הרבה שמונה אלף פעמים! ספרות מזעזעת במידה מסוימת, לא שקר אמיתי? שנית, הם כדי לדבר ראיון מאתיים סטודנטים לשאול כמה פעמים אלה חושבים על סקס. התברר כי בממוצע, כראוי, צעירים חושבים על מין תשע-עשרה פעמים ביום, ועידן - 10.

תְפוּקָה, כי גברים באופן טבעי, לעתים קרובות יותר, הם בדרך כלל לחשוב על סקס מאשר נשים, אבל לא כך תן על האגדה הזאת.

Muzhchachin אוננות לעתים קרובות יותר נשים

סטריאוטיפ זה היה מעוניין בסינים ובשני אלפי תשע שנה, הם ערכו מחקר שהראה כי ממה שמישהו מאיתנו אומר, שנבדקו על ידי הצעירים אוננות - 68.7%, וגברות - 48.8%. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הבדל אפילו פחות מאשר עם רעיונות על סקס!

רגע מעניין: אותו מחקר הראה כי חלק חשוב, כמו מחומם, מבוגרים בדרך כלל התייחסו לאוננות, עם כל זה, ללא קשר למין.

כל mans - סַבתָא?3

לעתים קרובות אתה יכול לשמוע את העולם שאף אדם לא, בסופו של דבר, יסרב למין אקראי, והגברות זהירות, סלקטיביות ומין בכלל, כנראה רק לאהבה. הכל ידוע זמן רב מה שחשוב את האמת? מרמה משהו באמת כל נשים גברים?

אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאנשים ספקנים יותר לבסוף שייכים להצהרות כאלה, אבל אפילו אין להם, טוב, ולשמוע כזה, במיוחד ברגעים כשמדובר חתנים סבירים.לכן באמת? ובכל זאת, כמה גברים, זה נעשה שונה מן הגברות ב היחס למין?פסק דין כזה שורר בעולם, עם כל זה איפשהו הם אפילו חישבו כי האיש חושב על סקס כל שבע שניות.

גברים קיבלו את ההצעה הזאת הרבה יותר פעמים. מאוחר יותר, התנאים השתנו מעט: כרגע, להיות איך אנחנו מביעים, אווירה יציבה, אנשים הראו תמונות של בנים וגברות ושאלו על נכונות לקיים יחסי מין איתם. ההבדל המגדרי נעלם!

ממחקר זה נעשה את המסקנה הבאה: הגברות של הפחות בררן, וזהיר יותר. בקביעה, כאשר הם מרגישים בשימור, הם לא פחות מוכנים למין מקרי מאשר גברים!

אבל, כדי לשים את זה בעדינות, האם האישה כבתה? על זה ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה!

צריך צורך פחות זמן להשיג אורגזמה 4

לעתים קרובות אתה יכול לשמוע כי גברים צריכים מ 2 עד שבע דקות להגיע לשיא של הנאה ולקבל אורגזמה, כמו רבים באים לידי ביטוי, עניים נשים לתקופה זו של זמן אפילו לעורר כפי שאתה לא צריך להיות זמן.

מאסטרים I ג'ונסון, שני חוקרי סקס מפורסמים, מתפללים כי תהליך המין ארבעה שלבים מתקיימים:

עִירוּר; מִישׁוֹר; אוֹרגַזמָה; רְשׁוּת.

אלה שלבים לעבור וגברים וגברים. ראוי לציין כי משך כל צעד יש את כל האנשים שונה, הם יכולים להימשך כמה שעות, אז זה מאוד אמיתי אמיתי להעריך כמה זמן צריך עבור סוף פרס.

זה יכול להיות מאוד אפשרי כי בעוד הגברת היא רק מתכוננת לפגישה, לחשוב על איפור ובגדים, אדם שאינו צריך להיות צבוע לדאוג למראה במשך זמן רב, חושב על הגברת ועובר, כמו כולם הוא מובן, הצאן הראשון.

מאוחר יותר, כאשר הם סוף סוף נפגשים, הגברת חושבת על איזה זיכרון היא מייצרת, איך לאכול משהו שומר לארוחת ערב לא יכול להתאושש, ואדם שוב, לא מטיל ספק שאין לו את הדיאטה, יש את ההזדמנות לדיאטה, יש את ההזדמנות תחשוב על גברת, מעביר את השלב השני.

וכשהם, בסופו של דבר, להגיע לישון, הגברת גם מבינה שאולי יש סקס ומתחיל להתרגש. אדם לא יחכה לבסוף עד שהוא הולך לשני השלבים הראשונים ומסיים את הראשון. אבל זה לא אומר שהוא גם לקח להעביר את המרחק לא ממש.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, קונים - בחורים מצליחים אשר הולכים להיראות רווחית בחגיגה, הליכה ישירות על יד עם בחורה יפה. הכנסה זו היא די מספקת, על מנת למעשה לכסות את עצמם לאובייקטים הדרושים.

רק הגברת מאוד מפגרת.

נשים צריך רומנטיקה וגברים - רק סקס

כְּבָר מאסטרים מפורסמים וג'ונסון הגיעו למסקנה הסנסציונית עירור עבור כל שונה. באמת, מקורות של עירור הם גם מאוד נראה שונה. אנשים יהיו סוף סוף השכלה שונה, טאבו, סטנדרטים התנהגות והניסיון הנוכחי. הכל זה מטיל השפעה משמעותית על תפיסת הרומנטיקה ותשובות אפשריות בתהליך של מחקר.

בהתבסס על כל הנסיבות הללו, סיכמו חוקרי המין כי מדעית מצדיקה אם גברים נוטו רומנטיים פחות נשים, לא מציאותי. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל איזה סוג של אדם נראה שונה מן הגברת, תלמד מן המאמר הבא על הקישור.

Просмотров: 4355 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close