בעוד סוגי העיסוי הללו מתרכזים שניהם בשרירי האדם כדי להקל על הכאב, הם מבוססים על שתי גישות שונות לחלוטין. עיסוי רקמות עמוק מבוסס על האמונה ששרירים יכולים להיות עקשנים וצריכים יותר מניפולציה ידנית כדי להקל באמת. הפירוט הבא הוא כדלקמן: נערות ליווי

1. עיסוי רקמות עמוק, שמתערב ברמה אינדיבידואלית ומפורטת יותר 2. עיסוי שוודי מתמקד יותר בהרגעה ובנרמול רקמות הגוף.

רקמות עמוקות עשויות להועיל למי שסבל מהתכווצות שרירים חדה, או כאלה שסבלו מפציעה שעלולה לגרום לכאב מתמשך בשרירים או במפרקים (כדי להחזיר את טווח התנועה האבוד). שוודית יכולה להיות האופטימלית ביותר עבור מישהו שמעוניין להוריד מתח, רוצה כמה עיסויים מחזקים ולשחרר מתח מרקמות רכות.

לשתי האפשרויות הללו יש יתרונות בהתאם לצרכים שלך כשאתה בא במגע עם אחת מהן - טכניקות שונות לביטול רגישות לכאב בוודאי יעזרו

... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

ריקוד מזרחי: מסורת הריקוד המזרחית משתמשת בטכניקות שהן יותר אוניברסליות מאשר מקומיות ספציפיות לתרבות מסוימת אחת. אחת מנקודות המוצא התרבותיות מוגדרת על ידי הסתמכותה על תנוחות והכללתה של עקרונות תנועה דומים למדי לאלה שנמצאו ביוגה. כדי להעביר רגשות אנושיים, רוב הסגנונות משתמשים בסוג כלשהו של סיפור או מחוות.

כולל וריאנט של ריקודי בטן (הנקראים Ghawazee) בריקוד מזרחי, המבוצע בעיקר על ידי נשים ומשתמש בתנועות ידיים שונות ובתנועות שימי.

התיאור וכמה דוגמאות לסרטוני ריקודי בטן מוזכרים להלן.

____________________

הסרטון המקורי היה שם ביוטיוב במשך זמן מה ללא הערות משמעותיות. רק שהאלגוריתם של YouTube השפיל את הסרטון המקורי למיקום כהצעה לפלייליסטים האוטומטיים שלו עם סרטונים שהוא המליץ שהוא משך להפוך לתשומת הלב של הקהל. ... Читать дальше »

Просмотров: 185 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

כיום, מספר האנשים הסובלים מכאבי גב גדל לרמה מדאיגה. אם אתה אחד מהם ומחפש את כסא העיסוי הטוב ביותר עבור ביקורות על כאבי גב, יש לנו משהו מושלם עבורך. סוגים רבים זמינים אך לא כולם ייצרו תוצאות חיוביות.

אם אין לך תכונות מיוחדות לגבי מה לחפש בכורסת עיסוי, טיפים והמלצות אלו יהיו שימושיים. הערך דגמים על סמך התכונות שהם מציעים והאם התכונות מתאימות לצרכים שלך לפני שאתה קונה משהו. להלן רשימה של כמה תכונות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אחת.

כורסת עיסוי יכולה לסייע בהתאוששות לשרירים ולגוף בכללותו.

כורסת עיסוי היא אחת הבחירה המושלמת כדי להקל על כאבי גב מכיוון שהוא מציע סוגים שונים של עיסויים ולחצים לאנשים שונים. לכורסת עיסוי זו שישה סגנונות של עיסויי שיאצו בעבודת יד, מגוונים ועוצמתיים, שהם עיסוי שוק, כף רגל, ירך וירך, צד, בטן ועיסוי גוף מלא. יתר על כן, יש לו מצבים כמו טיפול נקודתי או גוף מלא. הוא מצויד גם בפונקציית חימום ... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: lucile8cvna | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

close